ihmeissään

pöllykkä

Vasta-alkaja
Ikinä ei ole ollut ns. vauvakuumetta, enkä ole sitä oikein ymmärtänyt. Nykyinen suhteeni on kuitenkin muuttanut minut tyystin; olen onnellinen ja hänkin on. Yhtä äkkiä olemme huomanneet haaveilevamme lapsesta! Se on ihanaa ja harjoittelemme ahkerasti[:)].
Onko vinkkejä? ja yksi kyssäri; kuinka määritän ovulaation, jos kierto epäsäännöllinen? Toimiiko ne apteekin ovulaatiotestit, onko kokemuksia?
 
Se on jännä juttu kuinka luonto hoitaa suvun jatkumisen...Itse odottelen 16 vuoden jälkeen kolmatta lasta, meidän iltatähteä.Välillä toki ennemmin on ollut vauvakuumetta, mutta työt on vienyt kaiken halun yrittää kolmatta ja nytkin minulle kauniisti toivotettiin onnea tyyliin, että urasi on sitten ohi, mutta se on sen arvoista.

Kaksi ihanaa lasta on jo 19- ja 16-vuotta ja päivääkään en kadu vaikka joistain asioista on pitänyt luopua tai ainakin mennä lasten ehdoilla mutta seon elämää isolla E:llä.

Vinkkinä voin sanoa vain että älkää tehkö lapsen teosta mekaanista. Tehkää se rakkaudella toisianne kohtaan ja ehkä keksikää jotain uutta ja villiä, se kuulemma lisää mahdollisuutta tulla raskaaksi.

Onnea vauvan tekoon!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Takaisin
Top