Ihmeen hyvät yöunet

Quara

Puuhakas puhuja
Aivan uskomatonta, mutta mä olen nukkunut viime yönä todennäköisesti lähes seitsemän tuntia putkeen käymättä vessassa kertaakaan! Heräsin vähän ennen miehen herätyskellon soimista vessaan eikä mieskään muistanut, olinko herännyt yöllä vessaan. Hän nimittäin yleensä havahtuu laskemaan nämä vessakäyntini, kun itse käyn niin unessa pytyllä, etten aina muista sitä itsekään.

Suurin osa öistä on viime viikkoina ollut sellaisia 3-4 kertaa vessassa käymisiä. voihan se olla, että tää helle kerää nestettä ja sen takia ei vessata. Viime yö oli kyllä meillä vähän viileämpi, kuin aikaisemmat.

Toivottavasti tää ei ole mikään kropan keino valmistautua siihen, että synnytys käynnistyy viikonloppuna. Että annetaan mamman nukkua, jotta jaksaa synnyttää. Mun on nimittäin päästävä maanantaina kaupungista pois. Sen jälkeen saa syntyä.[:D]

Terkkari oli kyllä eilen sitä mieltä, että ensi viikolla vielä nähdään. Ei ole laskeutunut, ei kiinnittynyt, ei supistele, ei ahdista... Ja joo, nyt ei näköjään pissatakkaan- kerätään vaan kaikki turvotuksena kroppaan! Ehkä mä en ole kohta enää raskaana ollenkaan, jos tää meneekin takapakkia... [;)]
 
Myöhäistä huomenta! [:D] Minäkin nukuin aika hyvät yöunet,heräsin nimittäin juuri äsken [:D] Luulin,että tuolla äiskän makkarissa on taas ihan kauheen kuuma nukkua,kun toissayönä siirryin olohuoneeseen ja avasin partsin oven ja nukuin hyvin,mutta nyt tuolla oli ihan sopivaa nukkua. :) Nykyään olen heräillyt joskus 10-11 aikaa,mutta tänään heräsin äsken [:)] Pissalle heräsin aamu 6 ja joskus 10 jälkeen,muuten en.
 
Voi herranjestas, kun pystyisikin nukkumaan 10-11 aamulla  Minä yleensä heräilen 6-7 välillä. Tänä aamuna tosin 4.15. Onneksi sain sitten nukuttua sohvalla myöhemmin vielä 2,5h [:)]
 
Onneks sai viime yönä nukuttua hyvin,vaikka makkarissa olikin ihan pirun kuuma kun nukkumaan oltiin käymässä. Piti vaan avata parvekkeen ovi,että vähän tää kämppä saa happea. Jo tuli uni,ja väsyttikin ihan kivasti. Äsken nyt heräsin,kun äiskä tosta läks töihin,muutenhan mie nukkuisin vieläkin ja meen kyllä aika varmasti nukkumaan takasin,kun vielä nukuttaa..
Pikkunen venyttelee menemään ihan letkeesti,mutta ei suvaitse ulostautua,joten mikäs täällä nukkuessa. Hhuohh.
 
Koko raskauden ajan mä olen ollut tikkana hereillä aina aikasin kello 06:00-07:45,noina aikoina,vaikka olisinkin herännyt sen normaalin 10 krt yöllä vessaan,eikä aamuisin heräämisen jälkeen ole ollut väsymyksestä tietoakaan,tai no uupumusta kyllä muttei sitä nukuttavaa väsymystä [8|] ja ns.pesänrakennusvietti aiheuttanut sen että jatkuvasti joku moppi tai imuri kourassa mennä viuhdon kotona tai haravan kanssa pihalla (vaikkei olisi mitää haravoitavaakaan [:D] )
kun ennen raskautta nukuin sikeästi jopa 12 asti päivällä (kun yleensä tein pelkkiä iltavuoroja ollessani vielä töissä) kaikkea kummaa tää raskaus teettääkin [8|]
 
Mun loistavat uneni sitten kestivät tuon yhden yön Viime yönä taas kahden tunnin välein vessaan...[&o]
 
Mie nukun nyt vauvan synnyttyä ja tähän arkeen jo hieman totuttua paaaaaljon paremmin ko raskausaikana! Sillon heräilin tunnin-kahen välein. Nyt jos herää nuinki usein, ei kuitenkaan vessaan tartte juosta.
 
Mä nukuin koko yön raskauden melko loppuun asti tosi hyvin. Siis tietenkin liitoskipuihin heräilin mut siis en noussut vessaan...

Sit tää ylimeno aika, reilut pari viikkoa, heräsin melko järjestelmällisesti noin neljän tunnin päästä nukahtamisesta pissahätään.

Nyt sitten katsotaan kuinka usein Nellin kanssa saa nousta öisin... [:)]
 
Mä nukun kans nyt tosi paljon paremmin kuin raskausaikana! Ainoa on vaan että niin nukkuisi tuo poikakin - joudun itselleni laittamaan herätyskellon soimaan yöllä ja syöttämään ihan täysillä nukkuvaa vauvaatuttipullosta "puoliväkisin" ettei verensokerit tipahda! Tuo nukkuisi 8 tuntiakin putkeen ihan heittämällä, mutta ei sen voi kyllä vielä antaa sellaisia unia syömättä vedellä!! Osastolla ollessa poika oli pari kertaa sokerikäyrillä, kun uni maittoi mutta ruoka ei ja sokerit tipahti liian alas. Nyt en sitten uskalla antaa sen olla syömättä juuri neljää tuntia kauempaa vaan yritän herätellä syömään.
 
Mä nukun myös huomattavasti paremmin. Kivempi se on syöttämääm herätä ku vessaan [:D]
 
Hih, meillä taas eka yö meni huonosti kun neiti nukkui koko illan kotona ja sit ei meinannut millään uni tulla. Päästiin koko porukka nukkumaan vähän ennen kolmea ja sit ehkä siinä kolmen ja neljän välillä syötin kertaalleen. Sit nousin viiden jälkeen vessaan, ja seitsemältä... ja lopulta yhdeksän jälkeen... Ja neiti sen kuin veteli sikeitä...

Mä siis juon ihan kamalasti vettä joten nyt sit pissattaa... [:D]
 
Täällä kans nukutaan paljon paremmin, kuin raskaana ollessa [:)]
Jotenki ihanaa, ku ei tarvi ravata pissalla jatkuvasti! Ne on näitä elämän pieniä ihanuuksia [:D]
Kummasti sitä alkaa arvostamaan asioita eritavalla raskauden jälkeen [:D][;)]
 
Ja eipä oo nukahtamisessa vaikeuksia. Vaiks on valosaa klo 20:30 ja aurinko paistaa makkariin, niin uni tulee hyvin. Mä kyllä herään sit herkästi, kun vauva alottaa huokailun. Ja sekin on ihmeellistä, että jos on pienikin mahdollisuus siihen, että mies syöttää vauvan ja huolehtii siitä, niin mää nukun vaan enkä herää ollenkaan.
 
Takaisin
Top