Hyvän mielen ketju

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Meillä on kokonainen osasto jossa kertoa, mikä harmittaa. Ehkä siis on paikallaan että on edes yksi ketju, jossa on tarkoitus kertoa positiivisia asioita. (No joo, taitaa näitä olla ainakin laskettujen aikojen ryhmissä, mutta tuskin vielä yksi, kaikille yhteinen on pahitteeksi.) Mikä siis ilahdutti tänään? Mitä mukavaa tapahtui? Mikä on elämässäsi hyvin? Tänne voi kertoa niin isot kuin pienetkin ilot. :)

Itse aloitan siitä että meidän poika oppi vihdoin ja viimein (kypsässä 11kk iässä) ryömimään. On tainnut aiemmin kaikki pyrkimykset olla pystyyn ja kävelemään, mutta tänään päättikin lähteä lelujen perään. ^^
 
Mut on saanut hyvälle mielelle poikani 1v2kk haparoivat askeleet. :) nyt alkanut kävelemään rohkeammin itsekseen ja se saa mut pakahtumaan onnesta kun näen sen pingviini-kävelyä ja onnistumisesta onnellisena hymyilevät kasvot!
Ja nämä ihanat säät on kyllä tehnyt iloiseksi :)
 
Mä olin aika seis aamulla lähtiessäni Neuvolaan, mutta neuvolan odotushuoneessa oli jotain 9kk ikäinen poika joka hymyili niin nätisti minulle. Yleensä saan vieraat vauvat hakeutumaan äitin tai isin syliin naama kurtussa, mutta ehei tämä vesseli. :) Muutenkin oli mukava neuvolakäynti...tai on ne aina olleet yhtä mukavia.
 
Täällä ollaan oltu huolissaan pojan puheenkehityksestä. Tuli juuri 1v 10kk täyteen ja olen pistänyt sanoja muistiin. Tajusin että viimeisen neljän päivän aikana uusia sanoja on tullut tuollainen 30! Lapseni on saanut jutusta kiinni! Ja niin ihanan onnellinen kun äiti tajuaa mitä yrittää totisena selvittää! Sydän sulaa niihin aurinkoisiin onnistumisen ilosta täyttyviin hymyihin!
 
Tänään tapasin mukavia foorumimammoja irl ja meillä oli oikein rattoisaa! Hienoa, kun uskaltaa lähteä tapaamaan uusia ihmisiä, minäkin olen tällainen ihmispelkoinen yksilö :shy: Lapsen myötä sitä vaan on kovasti tullut lisää rohkeutta!
 
Mies oli torstai iltana päättänyt vaihtaa auton etujarrurummut (tai jotain?).
Kun tyttö (5v) oli menossa nukkumaan, niin auto oli etupää pukkien päällä, renkaat irti.
(Mikä näytti varmaankin jännältä kun kyseessä on vanha maastoauto)

Aamulla tuli hirvittävä kiire päiväkotiin ja sanoin että nyt on pakko mennä autolla, ei enään ehditä kävellen.
Tyttö oli silmät selällään ja kysyi että ajetaanko me sit vaan takarenkailla... :D

Oli meillä aamulla taas neljä rengasta. :rolleyes:
 
Nostetaanpa tätä kun näitä juttuja on mukava lukea, mukavampi kuin monia muita.
Meidän rakas, ihana, pieni 1v 11kk poika eilen hokasi että isi oli jättänyt traktorin oven raolleen ja kiivennyt tietysti kuskin paikalle. Minä sydän kurkussa etsin poikaa ja huutelin. Koskaan aikaisemmin ei ole huutoihin vastattu mutta eilen sitten avasi traktorin oven ja huusi kovaan ääneen täällä. Niin ylpeänä sitten esitteli ratin, vaihdekepin, jarrun ja kaasun.. Pakko oli lähteä pienelle ajelulle, jäbä tietysti sai ohjata.
 
Muistelinkin että tällainenkin on olemassa. Nostetaas esiin, ihan vaikka koska hyviä asioita tulee kerrottua liian harvoin.

Olen tässä viimeaikoina huomannut, että mulla on yllättävän paljon sellaisia menoja kuin ystävän luona käyminen, ystävä käy kylässä tai ystävän kanssa kahvilla/syömässä käyminen. Yllättävän paljon koska olen lapsuuteni jälkeen ollut vähän yksinäinen introvertti. Ja on kivaa että on taas ihmisiä, jotka eivät ole mitään sukua ja joiden kanssa tulee sovittua tapaamisia. :)

Tänään katsottiin miehen ja yhden ystävän kanssa Sormuksen ritarit (Taru sormusten herrasta). Oli kivaa ja huomasin että Aragorn on aika hyvän näköinen (ja siisti hahmo). :p Ilmeisesti olen noita viimeksi katsoessa ollut vielä ipana, kun en asiaa ole ennen huomannut.
 
Takaisin
Top