Hyvä auto 6-7 hengelle?

Karhunvatukka

Silmät suurina ihmettelijä
Te kaikki, ketkä ajatte isolla porukalla, kertokaas suosituksia mikä auto olis hyvä? Tulee jossain kohtaa eteen autonvaihto, kun meitä on kohta 6 :) käytettynä varmaan hankitaan.
 
Meillä on sama homma edessä. Mulla olisi haaveena sellanen vanha Mersun V tai Vito. Juuri sellasella kesäreissua vähän tehtiin ja oli kyllä ihan mahtava peli. Toki myös vanha Uudempaan ei kukkaro taivu, ikävä kyllä.
 
Mä olen ajellut nyt parivuotta OpelZafiralla:grin. Oikeen toimiva ja edullinen peli ollut. Ei se toki maastoautosta käy, mutta jostain ominaisuuksista täytyy joustaa jos ei kukkaro jousta enempään. 6lle ihmiselle menee oikeen hyvin, silloin saa sen yhden takapaikan tavaroille, itse tavaratila on muuten minimaalinen. Meinaan pärjätä tuolla vielä jatkossakin(sikäli kun pikkuviat saa taas korjattua katsastukseen), meillä perhe jakautuu kuitenkin kahteen autoon useimmiten. Seuraava koko porukalle riittävä perheauto olisi sitten pakettiauto..
 
Sama juttu täällä, 6-7paikkainen auto haussa ja vinkit olisi tervetulleita.
 
Täällä juuri hakusessa Mersun Vito tai Viano.
Jos haluaa reissussa käydä niin että jokaisella on mukava olla, täytyy olla minibussi. Tila-autoonkaan ei hirveästi tavaraa mahdu mukaan.
Meitä siis 6 henkeä ja jokainen tarvii jonkinlaisen istuimen vielä.
Onhan noita minibusseja myös Toyotalla ja Volkkarilla jne..
 
Huutelen tuolta tammikuisista. Meillä on toyota hiace minibussi varustuksella käytössä ollu kohta 2 vuotta. Reissussa aivan huippu, vielä ei oo tila loppunu kesken. Yleesä meillä on reissussa 3-4 aikuista ja nyt 4 lasta, jotka kaikki on turvaistuimissa vielä :)
 
Me ostettiin viime viikolla Mersun Vito minibussi 7-paikkainen, aivan huippu :)
 
Huutelen tammikuisista. Meillä on chrysler voyager 8 paikkanen. Penkit irrotettavissa joten pystyy mielensä mukaan siirtää tai ottamaan pois jolloin tilaa tulee enemmän jos matkalle lähtee. Todella tilava. Ei tarvi istua kuin sillit purkissa.
 
Takaisin
Top