Hyvää maanantaita

Minnuska89

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Oikein hyvää maanantai ammua teille.[:)] mulla pieni kysymys näin maanantai aamuun[:D]

Miten se olikaan että koska ovulaation aikana oli mahdollista yrittää tyttöä tai poikaa?? En sattumoisin muista yhtään..Oliko se ennen ovulaatiota ja ovulaatio päivänä tulee poika vai ovulaation jälkeen jos harrastaa seksiä niin tulee tyttö..Kun mun muistaakseni meillä tyttö sai alun silloin ovulaation jälkeen..Harrastimme nytten 2pv ennen ovulaatiota elikkä 17.2.2010 seksiä ja ovulaatio päivänä 19.2.2010 3krt.Sitten oli ovulaation jälkeen 2-3-pv kauheita menkkamaisia kipuja vieläkin..Ihan vihlaisi välillä ja tuntu oikean puoleisessa reidessä asti..[8|]
 
Ei ole mitään varmaa, että tiettynä päivänä tulisi tyttö ja tiettynä poika. Niin moni asia vaikuttaa siittiöiden kulkuun ja hedelmöittämiskykyyn, että sattumaa se enemmän on, kumpaa sukupuolta sieltä tulee. Väitteitä on, että mm. asento, naisen orgasmi, miehen stressihormonien määrä ja ravinto voisivat vaikuttaa. Sitä paitsi kaikilla miehillä ei edes ole X- ja Y-siittiöitä samassa suhteessa. Saahan sitä toki yrittää saada tyttöä tai poikaa, mutta kyse on kyllä pelkästä yrittämisestä.
 
komppaan täysin Viirukhania

Itse en perusta mihinkään asentoihin, orgasmeihin tms. Jos tiettyä sukupuolta havittelisin, selvittäisin tuon tarkan oviksen ja sekstaisin sitten sen mukaan. Mutta tuokin on totta, joillakin vaan on niitä toisen sukupuolen siittiöitä enemmän. Mikäli tyttöä toivoisin, seitsemän pojan jälkeen vaihtaisin jo miestä [:D][:D]
 
Toisaalta kuulemma tyttösiittiöt kestävät paremmin sitä limaa ja happo-ympäristöä, joka emättimessä on ovulaation aikaan. Eli vaikka Y-siittiöt olisivat nopeampia, ne saattavat myös kuolla herkemmin ovulaation aikoihin. Tämä saattaa tasoittaa pelin.

Itse en usko, että pari voi paljoakaan vaikuttaa lapsen sukupuoleen ajoituksella, asennoilla tai muillakaan jutuilla. Kuulostaa varmaan aika karulta, mutta paras tapa valita sukupuoli olisi hedelmöittää useampia munasoluja kohdun ulkopuolella ja valita haluttua sukupuolta olevat alkiot.
 
Takaisin
Top