Hyvää äitienpäivää!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sinbbu

Keskustelun kolmiottelija
Kaikille äideille ja tuleville äideille. Mummuille, mummoille ja muorille jne.

Miten juhlit?

Me olemme perheen kesken ja toivomme, että pian tulisi aurinko esiin ja pääsisimme eväsretkeilemään luontoon. Jos ei, niin sitten jonnekin syömään. Päiväni alkoi sillä, että vein pojan potalle ja sillä aikaa mies teki mulle aamupalan ja keitti kahvit. Sitten sainkin itsetehdyn kortin ja Kalevalan lumikukka-sarjan korvakorut lahjaksi. Nyt suihkun raikkaana on mukava jatkaa ensimmäisen äitienpäivän viettoa.

:love017

Oikein ihanaa äitienpäivää kaikille äideille, sekä tuleville äideille! :)

Minä vasta esikoistani odotan (rv 32+5), mutta mies toi minulle aamulla kukkia sänkyyn, sekä Äiti-mukin runolla. Kukat olivat kuulemma mieheltä, ja muki Tyypiltä :Heartred

Me mennään äitienpäivälounaalle seuraavanlaisella kokoonpanolla: minä & mieheni, sisko & hänen mies & neljä lastaan, sekä mun äiti ja isä.

Vuorotellaan niin että joka toinen vuosi ollaan mun äidin kanssa, joka toinen vuosi miehen äidin kanssa. Mulla ei ole enää mummuja elossa, mutta miehellä on niin hänkin on äitienpäivälounailla mukana silloin kun on mieheni perheen "vuoro".

Äidilleni viedään ihan vaan kortti johon olen runon kirjoittanut, sekä kukkia, ja hiukan hemmottelukosmetiikkaa.

Sain kokista ja käsintehtyjä kohvehteja minun lempisuklaapuodista aamupalaksi sänkyyn. Ja kortin. :) Sitten sain viettää aikaa yksin sängyssä, mikä on aika luksusta, kun sänky on yleensä täynnä miestä, neitiä, kahta koiraa ja kahta kissaa. Lekottelin sielä siis poikittain ja tuijotin kattoa. :D Muuten ei tehdä mitään tai mennä minnekään, flunssa vaivaa...

Takaisin