Hyvää äitienpäivää

Kiitos ja hyvää äitienpäivää kaikille! :) Täällä on lahjat jo avattu ja kyllä noi lapsen omatekemät on vaan sitten aina yhtä kivoja! Nyt ne oli tehny päiväkodissa hienon purkin mikä oli täys pieniä lappuja mihin likka oli sit ite kirjottanu et mitä kaikkee haluu äitin kans tehä, niin nauroin ihan kipeenä kun yhdessä luki että " Haluun siivota äitin kanssa kanin kakkapökäleitä" Eipä mun tartte ihmeitä tehdä saadakseni tyttöni hyvälle mielelle.. :grin
 
Ihanaa äitienpäivää kaikille äideille ja tuleville äideille! :Heartred

Mä sain aamulla jo kyyneleet silmiini, kun mies toi sänkyyn mulle kukkia, jotka olivat häneltä, ja sitten Äiti-mukin runolla, joka oli kuulemma Tyypiltä :love7
 
Hyvää äitienpäivää miunkin puolesta! :)

Tänä vuonna ensimmäistä kertaa tyttäreltä "onnittelut" niin että tuntui itsekin käsittävän, että on jokin erityinen päivä :Heartred Myönnän, että paljon paljon paljon ihanempaa, kuin se puolison äitienpäivä -toivotus :rolleyes: Vaikka ihanalta tuntuu tottakai sekin, onhan se tietynlainen rakkauden ja kunnioituksen osoitus, kun mies muistaa.
Mutta tuo aitous lapsen suusta...aaaawww:love7
 
Kiitos, ja hyvää äitienpäivää!

Pojalta sain mitä ihanimman "kortin", olivat hoidossa askarrelleet kukkasen jossa oli pojan kasvokuva keskellä. Mukana oli puuhelimistä koostuva rannekoru. :Heartblue
Mies taas...viettää helvetinmoista krapulaa. Ja lähti polille näytille ku meinas et on rytmihäiriöitä ja rinnasta ahistaa. Uskoisin et menee rapelon piikkiin mutta... Että helvetin hyvää äitienpäivää häneltä minulle.
 
Olihan se sitten krapula + migreeni + lihasjumi lavassa mikä heijastu rintakehään eikä tuntunutkaan selässä. Ukko vietti reilu 4 tuntia polilla, mutta melko virkeenä sieltä sitten palautu. Ja olipa sillä sit mulle hommattuna lahjakortti hierontaan, että jotain positiivistakin sentään. Mutta olipahan taas vähän erilainen äitienpäivä, josko ens vuonna "perinteisemmin"...
 
Takaisin
Top