Huono ällöttävä olo

Mieli

Vasta-alkaja
Huono ällöttävä olo vaan jatkuu, ja hermot alkaa menee....
Tekis mieli vaan nukkua, koska se on ainut olotila jossa ei ällötä ja ei mieti koko asiaa..
Ei tee oikeen mitään mieli tehdäkkään ällötys on päällä.
Oksentelen yleensä aamulla jos en kerkeä syömään jotain ennen klo 7, illat on myös tosi hankalia, klo 18 alkaa tosi etova olo, ja sit sitä vaan odottaa et voisko jo mennä nukkumaan..
Neuvolastakin sanotaan vaan että ikävää että huono olo jatkuu....per...!!!!!
Alkaa ärsyttää ja masentaa koko tilanne :(
 
Tosi ikävää, että huono olo piinaa sinua. Jos yhtään lohduttaa, vaihtaisin kanssasi silti paikkaa. Minulla ei ole ollut pahoinvointia lainkaan, vain huimausta silloin tällöin ja väsymystä, mutta sen sijaan olen vuotanut ruskeaa ja punaista verta viikosta 6 lähtien. Stressi on siis tosi kova, ja melkeinpä joka päivä tulee jossain vaiheessa itku, kun en pääse vieläkään nauttimaan raskausajasta samalla tavalla kuin muut. Ymmärrän siis hyvin, miltä sinusta tuntuu näiden ajatusten kanssa. Ja huonon olon vuoksi sinunkin elämäsi saattaa olla rajoittunutta, eli et ehkä voi harrastaa juuri mitään, matkustaa, liikkua jne.

Itse pelkään, että vauva ei selviä. Toisaalta pelkään myös sitä, että vuoto ja stressi jatkuvat loppuun asti, ja saan yhtäkkiä syliini vauvan, jonka tuloon en ole voinut kunnolla valmistautua, kun koko odotusaika on mennyt siihen, että on paha olla ja toivoo vain, ettei lapsi kuole. Viime raskaudessa, joka meni kyllä kesken, oli ihan eri fiilis, ja henkinen valmistautuminen pääsi hyvään vauhtiin heti. Nyt en uskalla päästää kiintymystä samalla tavalla irti, jotta kestän, mikäli käy huonosti.
 
Takaisin
Top