Huomioitiinko sinua naistenpäivänä?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Hyvää naistenpäivää! Muistakaamme että olemme kaikki arvokkaita. :Two-hearts:

Huomioiko puolisosi (tai joku muu) sinua tänään jotenkin erityisesti?

Itse sain puolisolta hyvän naistenpäivän toivotuksen. Ei muuta erikoista, mutta en erityiskohtelua odottanutkaan. Oikeastaan olen iloisesti yllättynyt siitä että hän muisti sen jo aamulla.

Kaupassa käynnin yhteydessä pyysin miestä ostamaan minulle suklaata, ja sitä sainkin :Slightly Smiling Face: Kukat kuivuisivat hoitamattomina intensiivisessä vauva-arjessa, suklaa sen sijaan tuo lisäenergiaa :Face With Tears Of Joy:

Ja tosiaankin emme edes muistaneet koko päivää, kuin vasta kaupassa irtoruusut nähtyämme :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Hyvää naistenpäivää ❤

Töissä muutamat asiakkaat toivotteli, mies oli havahtunut asiaan vasta töihin lähdettyään ja äsken soitti melkein hätääntyneenä :tears: Jonain vuonna oli hätäpäissään kaapannut huoltsikalta jonkun tulilatvakukkapurkin ja se oli illallalla sen näköinen, että kukka oli työkoneen hytissä matkustanut - ajatus on tärkein :tears:

Töistä kun tuli, halas ja toivotti hyvää naistenpäivää :Slightly Smiling Face: Sanoi että olis kuulemma kaupasta hakenu jotain, mutta oli töistä niin väsyny että jäi väliin :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Ei haittaa, eikä olis haitannu/loukannu jos ei olis muistanutkaan koko naistenpäivää, ei oo niin justiinsa :Slightly Smiling Face:

Töissä muutama ihminen toivotteli hyvää naistenpäivää. Lisäksi pari kaveria ja siskoni lähettivät aiheeseen liittyviä hauskoja kuvia.

Takaisin