Hunajasta apua pahoinvointiin?

Onnenomena

Kunnioitettu kommentaattori
Maaliskuiset 2024
Minulla itsellä on pahoinvointiaika ohi, mutta ajattelin jakaa keksintöni. En ole kuullut tämmöisestä puhuttavan missään.

Kun raskauspahoinvointi tuli silloin, kun nälkä pääsi liian kovaksi, sivelin hunajaa suun limakalvoille (poskiin ja kielen alle). Pidin hunajaa siellä niin kauan kuin pystyin olemaan enimpiä nielaisematta. Olo helpotti lähes heti! Sitten pystyin syömään ihan normaalisti esim aamupalan. Täytyy kuitenkin kertoa, että minun pahoinvointini oli aika lievää koko ajan.

Keksin tämän siitä, että diabeetikoille tehdään näin, jos verensokeri pääsee liian alas. Sokeri imeytyy käsittääkseni verenkiertoon suoraan siitä posken limakalvon läpi, ja verensokeri nousee.

Kokeilkaa, toimiiko teillekin! Ja jos jaksatte, käykää kertomassa, auttoiko! :)
 
Kyllä hunaja auttaa kuten aika moni muukin. En ole vielä erikseen kokeillut hunajaa. Se vaan on niin makeaa että pitää melkein olla aamiainen valmiina.
Eipä silti. Söin viimeyön yksittäisiä viinirypäleitä kun vähänkään siltä tuntu ja aamulla kuvittelin että voin nousta ja mennä tekeen aamupalaa. Pöh. Voin sain pöytään ja samantein juoksujalkaa talon toiseen päätyyn pyttyä kaulailemaan (lähempi vessa liian lähellä makkareita)... Huokaus.
 
Ei, hunaja on liian makeaa. Ei toimi mulla tulee kahta kauheampi olo. Kurkkukipuun otin sitä vaan virhe...
 
Takaisin
Top