Huhuu, onko siellä ketään...

Mullakin ihan samanlaisia tuntemuksia kuin I-P sulla. Oireita ei ole ja vatsa on kasvanut, mutta enemmän näytän vaan turvonneelta. Työkaveritkin ovat ihmetelleet, että missä sulla se vauva on. Jotain kuplintaa olen välillä tuntevinani, mutta kun ensimmäinen lapsi tulossa, niin en osaa niitä vielä varmasti sikiön liikkeiksi tunnistaa. Mulla vasta rakenneultra 21.7., mutta neuvolaan mennään onneksi 30.6., niin saa edes sydänäänet kuunnella tässä välissä :). Joko sulla smilely tulee rv rakenneultran osalta täyteen? Mie en ole kuin muutaman päivän sinua jälessä, mutta ultra neljä viikkoa myöhemmin...ihan kateus iskee :wink. Ultrataanko sinut keskusneuvolassa vai Terveystalolla?
 
Mä yritin saada itselleni rakenneultraa heinäkuun puoleen väliin kesälomalle, jolloin mulla olisi ollut 20+0, mutta kätilö sanoi ettei kannata, kun vasta 21+
Kaikki ei näy aikaisemmin, ja joudutaan mahdollisesti ultraamaan uudestaan. Tai ehkä täällä ollaan vaan niin tarkkoja. Nt-ultrassakin oltiin niin kauan että saatiin sormet, mahalaukku, virtsarakko, napanuoran alkamiskohta ja kaikki mahdolliset, aivokammioita myöden näkyviin kunnolla. Ja kyllä siinä kestikin, mutta ei vara venettä kaada :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tampereella sai ultran valita vk 20 tai 24. 24 viikolla näkyy kaikki paremmin, mut silloin ei saa enää tehdä keskeytystä, jos jotakin poikkeamia kehityksessä löytyy. Valittiin itse 20 viikon ultra..
 
Täällä se on 21+0-22+6. Tai siis tälle välille suosittelevat :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nehir, mulla on kunnallisessa neuvolassa rakenneultra samana päivänä kun sulla 21.7! :) Elikkä siis rv. 21+4. Mennään siis yksityiselle, Meri-Oulun Äitiysneuvolaan ensi maanantaina katsomaan pikkusta, viikkoja sillon muistaakseni 17+4 :) Oulussa tämä lysti ei maksa kuin 55e, joten ajateltiin ottaa pikku varaslähtö :) Ei olla semmosia et pitää tytöllä olla kaikki punasta tms. mut ollaan kesälomalla tekemässä suurimpia hankintoja niin ois kiva joihinkin tavaroihin saada sitä värimaailmaa :wink

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
No, mehän ollaan sitten smilely menossa samana päivänä Maikkulaan :). Moneltako sulla se ultra on? Mie en muista, kun en kirjottanu ylös, niin pittää ystävältä, joka siellä töissä, asia tarkistaa. Mie ihan unohdin tuon Meri-Oulun neuvolan. Alkuraskaudessa olin itsekin sinne menossa, mutta kun ei sitten tarvinutkaan mennä, kun pääsin ystävän kautta sinne keskusneuvolaan ultrattavaksi.
 
Mulla on se heti aamulla kaheksalta :) Suosittelen kyllä tuota Meri-Oulun äippäneuvolaa, tosi symppis se täti sielä :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Rosita, onko sulla Päksissä nuo ultrat? Minulle nimittäin olisi tasan rv 20 antanut kätilä rakenneultra-ajan sinne, mutta pyysin seuraavalle viikolle, kun olen sitten jo lomalla, niin ei tarvii pyydellä vapaita... Ja tosiaan siis Päksissä meillä ultrat,
 
Päksissä juurikin. Onilmeisesti kätilökohtaista.
Tämä oli hyvin jämptin ja tarkan oloinen, mutta mukava.
Ehkä jän halusi ettei tule sitten ylimääräisiä käyntejä, jos ei kaikki näykään vielä rv 20


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ei kun hetkinen, mulla olisikin ollut vasta 19+0.
Eli suosittelevat siis 20-22+6, kun sanoi, että aikaisintaan viikon päästä ja otolllisinta siitä kolme viikkoa


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
olen 16+4 ja tuntuu ettei tunnu miltään. vaikka onkin kauheita liitos kipuja selässä ja nivusissa ettei uni meinaa tulla millään.

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
 
Hassua muuten, miten itse ajattelee, ettei ole mitään oireita mutta sitten on kuitenkin kipuja ja kuvotuksia. Itse aina sanon kaikille, että ei tässä mitään, helpolta tuntuu mutta mies sanoo, että valitan joka päivä jostain olosta. :grin Ehkä sitä vaan tulee niin tietoiseksi kehostaan, että tulee raportoitua jokaikinen kuvotus tai outo olo eteenpäin.
 
Viikkoja 17+4 ja kaikki vähäisetkin oireet on hävinneet jonnekin. Eikä ole töiden puolesta aikaa lähteä tonne avoimeen neuvolaankaan kuulemaan sydänääniä.. Huoh. Kai tässä pitäis vaan uskoa että kaikki on ok, mistä lie tämä epävarmuus kumpuaa.
 
Mulla on sama juttu, ainoa mistä tällä hetkellä tiedän vauvelin olevan masussa, on liikkeet iltaisin. Muuten olo on vaan läski :grin Masu on kasvanut, mutta niin se kasvaa kun syö eikä liiku. Luotan kuitenkin siihen, että kaikki on ok ja jos ei olisi, niin elimistö jotenkin siitä ilmoittaa. Pitäis vaan osata nauttia tästä kun nyt ei oksenna 5 ekaa kuukautta, nuku koko aikaa, ole häpyluu niin kipeä ettei pysty liikkumaan, selkä temppuile jne jne :)
 
täälä iskin myös epätietoisuus ja epäuskoisuus...onko sielä enää ketää...oksuolo,heiktus,pissahädät,selkäkivut on olemassa..maha ei ole kasvanut niin että sitä oikeestaan huomaa paitsi mahallaan maatessa se tuntuu ilkeeltä..eka ultra on käyty ja silloin oli kaikki ok..onko vielä..neuvola on 11.7 ja ultra vasta 8.8...nyt siis viikkoja vasta 13+4 miten aika voi madella näin...
 
Takaisin
Top