Huhtikuun kuulumiset

Chimichanga

Näppärä viestien naputtelija
Huhtikuiset 2022
En vieläkään mene salaiseen. Sununtaina eräs puolituttu hukkasi minulle "onnittelut". Alkaa näkyä? Kenties. Oudot vuodot loppuneet ja olo melko normaali.
 
En vieläkään mene salaiseen. Sununtaina eräs puolituttu hukkasi minulle "onnittelut". Alkaa näkyä? Kenties. Oudot vuodot loppuneet ja olo melko normaali.
Millä viikolla olet nyt? Hyvä, että vuotelut loppuivat. :Thumbs Up Sign:
 
Sehän on hyvä! Täällä alkaa myös itse jo huomata kummun, mutta tilanne vaihtelee päivän aikana. Aamulla on kiva huomata aina selinmakuulla, kun kumpu tuntuu selvästi:smiling-eyes:
 
Mulla on ollut kumpu jo noin kolmisen viikkoa ( isokokoinen myooma). Mutta kasvanutta vatsaa ei varmaan huomaa vauvavatsaksi niin helpolla, koska pidän tuninkoja / väljiä paitoja. Vielä tämä vatsa ei ole sellainen kaunis pallo, vaan semmoinen isokokoinen pötsi
 
Mullakin iso pötsi ja vaan pilkusen isompi kuin sellainen herkutteluvatsa, mutta näköjään näkyy riippuen mitä oon syönyt. Täytyy palata vielä noihin keskenmenofiiliksiin. Näin ekaa kertaa siitä unta että se alkoi. Joo senkin takia en ole salaisessa ryhmässä vielä kun en halua pelotella ketään siellä näillä peloillani.
 
Mullakin iso pötsi ja vaan pilkusen isompi kuin sellainen herkutteluvatsa, mutta näköjään näkyy riippuen mitä oon syönyt. Täytyy palata vielä noihin keskenmenofiiliksiin. Näin ekaa kertaa siitä unta että se alkoi. Joo senkin takia en ole salaisessa ryhmässä vielä kun en halua pelotella ketään siellä näillä peloillani.
Salaisella puolella on myös monta meitä keskenmenotaustalla olevaa, ja myös oma ketju pelkoihin liittyen :smiling-eyes:
 
Moi vaan kaikille!
Täällä uus tyyppi yrittää päästä mukaan keskusteluihin. Rv. 16+2 meneillään ja pikku kumpu on jo.. Välillä vähän pienempi ja välillä vähän isompi, että vaikea vielä ulkopuolisen sanoa, onko raskaana vai vaan lihonut. :tears:

Itsellä kans keskenmenotausta, joten ollut kyllä pelko läsnä itselläkin myös tässä raskaudessa. Toivottavasti tulis viestit pian täyteen niin pääsis itsekin tuonne salaiselle puolelle höpöttelemään.
 
Tässä viikon sisällä on alkanut tuntumaan jo liikkeitä enemmän. :Two-hearts: Tänään rv. 17+0.

Mites teillä muilla, joko tunnette liikkeet?
 
Tässä viikon sisällä on alkanut tuntumaan jo liikkeitä enemmän. :Two-hearts: Tänään rv. 17+0.

Mites teillä muilla, joko tunnette liikkeet?

Itse tunsin todistettavasti jo nt-ultran aikoihin, kun ultrassa näin ja tunsin samaan aikaan. Nyt muutaman päivän sisään mieskin alkanut tuntemaan hyvin hentoisesti :red-heart: Mulla istukka takana ja kohdun asento sellainen, että edesauttaa liikkeiden tuntumista jo tässä vaiheessa.
 
Hei vaan kaikki! Mä tulin ilmoittamaan että kaikki on hyvin ja olen ultran mukaan jo viikolla 20, joten siirryn syyskuisiin... Ihan hyvä etten salaiseen vielä mennyt. Potkut tuntuneet jo viikon verran. Ihanaa.
Mahtava kuulla, että kaikki on hyvin. Tervemenoa syyskuisiin! :smiling-eyes:
 
Takaisin
Top