En vieläkään mene salaiseen. Sununtaina eräs puolituttu hukkasi minulle "onnittelut". Alkaa näkyä? Kenties. Oudot vuodot loppuneet ja olo melko normaali.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Millä viikolla olet nyt? Hyvä, että vuotelut loppuivat.En vieläkään mene salaiseen. Sununtaina eräs puolituttu hukkasi minulle "onnittelut". Alkaa näkyä? Kenties. Oudot vuodot loppuneet ja olo melko normaali.
Salaisella puolella on myös monta meitä keskenmenotaustalla olevaa, ja myös oma ketju pelkoihin liittyenMullakin iso pötsi ja vaan pilkusen isompi kuin sellainen herkutteluvatsa, mutta näköjään näkyy riippuen mitä oon syönyt. Täytyy palata vielä noihin keskenmenofiiliksiin. Näin ekaa kertaa siitä unta että se alkoi. Joo senkin takia en ole salaisessa ryhmässä vielä kun en halua pelotella ketään siellä näillä peloillani.
Tässä viikon sisällä on alkanut tuntumaan jo liikkeitä enemmän. Tänään rv. 17+0.
Mites teillä muilla, joko tunnette liikkeet?
Mahtava kuulla, että kaikki on hyvin. Tervemenoa syyskuisiin!Hei vaan kaikki! Mä tulin ilmoittamaan että kaikki on hyvin ja olen ultran mukaan jo viikolla 20, joten siirryn syyskuisiin... Ihan hyvä etten salaiseen vielä mennyt. Potkut tuntuneet jo viikon verran. Ihanaa.