Huhtikuun huisketta ja lätäköiden loisketta

Meillä osaa kans joitain sanoja. Mieleen tulee äkkiä nyt että osaa sanoa ainakin äiti, isä, tehdas, kakka, ei, pallo, pumppu, kukka, pappa, täti, käpy... noi nyt tulee ekana mieleen :) Matkii joitain eläinten ääniä sekä autoa oikein kunnon prrrr pörinällä. Pudistaa päätään ein merkiksi mutta ei vielä osaa nyökätä :D
 
Neiti nyökkäilee paljon mut aina "väärissä" tilanteissa :D mä laskin tos et meidän sanavarasto on n.10 sanaa. Tulee kakka, äiti, isi, ei, napa, ota, tissin sanonu pari kertaa ym. Mites onko muiden mukulat jo innostu vartalon ulokkeista? Neiti tahtois kovasti tuijotella ja repiä mua tissistä ja välillä repii paidan kaula-aukkoa tökkien tissejä :D
 
Lähinnä poika on omasta ulokkeestaan ollut jo kauemmin kiinnostunut. :)
 
meillon neiti alottanu pimpan kaivelun potalla käydessään :rolleyes: ja napaa pitää käydä kurkkimassa vähän jokaiselta :grin koira,nalle,lintu,iskä, äiti, (koirien nimet),istuu,potta,kakka,kello,ei,auto,kukka, pää tyynyyn (:grin),lehmä,paita, kenkä,heppayms...tuossa nyt jotain mitä meillä höpöttelee
 
Pippelillä leikitään silloin kun ollaan ilman vaippaa :) Ja isiä on alkanu tökkimään haaroväliin :D Yhen kerran saunassa puristi mun rintaa ja suihkussa tökkäs yks kaks mua alapäähän että kyllä on alkanu pikkusen vehkeet kiinnostaa :D
 
Neiti kans ollu omasta pimpastaan kiinnostunu pitkän aikaa, hirveesti ois kiva kaivella ja tökkiä sitä... tosin äiti ei oo oikein samaa mieltä :D
 
Kiitos :) Täytynee liittyä joukkoon :D

Vähän jännittää mm. että millä ihmeen aikaa sitä kerkeää tosiaan sitten itse nukkua kun on vaippanykerö jonka kanssa vuorokausirytmi on mitä aina on (aika tosin on jo hieman kullannut niitä yövalvomismuistoja) ja sitten tämä esikoinen on meneväinen 2-vuotias kun "projekti 2" on vastasyntynyt :D Kertoilkaahan te muut sitten parhaat vinkkinne :wink

... eipä tässä muuta kuin että täytyy kovasti toivoa että pikkukaveri pysyy menossa mukana =)
 
Tässä on kyllä itseääki vähän jännittäny et mitähän tästä arjesta tulee kun vauva syntyy. Neiti on niin huomion kipeä ja aina saanu sitä yllinkyllin :D noh mutta kesäkuussahan se sit selviää :) positiivinen asenne on kultaa siinä vaiheessa :D
 
Samoja pohdintoja täälläkin. :) On ne muutkin selvinny..
Meillä oli hetkellinen jännitysnäytelmä maha-asukin kanssa, kun 17+3 neuvolassa ei saatu sydänääniä kuuluviin. Jorviin naistentautien päivystykseen ultraan ja kaikki olikin onneksi hyvin. Vähänkö kerkes pelästyä, huh.
 
kieltämättä itekin jo mietiskellyt "sotasuunnitelmaa" miten sitä pyörittää kahta muksua ja paria koiraa, huonolla tuurilla vielä pakkastalvi, noh mutta itkuhälytin nyt ainakin hommattava syksyn mittaan:grin
 
Kyllä sitä selviää :)
Isojen kanssa kun olin kotona oltiin paljon ulkona, saivat sielä riehua ja sotkea. Vuodet meni tosi äkkiä :')


Meillä on ollut vauhdikasta arkea. Molemmilla pojilla paljon asioita mitä pitänyt hoitaa.. Vielä enskuu, sit toivottavasti rauhottuu hetkeksi.

Neurolla oltiin yks päivä ja tuli lähete uusiin MRI kuviin, puheterapiaan jatkoja ja neurolla jatkuu seuranta myös. Aavistuksen oikeapuoli on heikompi kuin vasen.
ImageUploadedByVau Foorumi1429938533.227704.jpg
 
Takaisin
Top