Huhtikuisten plussatestien kuvia

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne saatte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. :smiling-eyes:
Kuinka monta testiä teit?

Tässä minun dpo12. 😊 Aion kyllä seurata viivojen vahvistumista, kunnes saan leffaviivat.
Hyvälle näyttää!🍀
Hieno strategia, niin varmaan valtaosa meistä muistakin on myös tehnyt!
Lisäähän niitä kuvia sit tänne porukalla ihailtaviksi.

Oletko @Viivi92 testannut tänään?
Kyllä sieltä jotain viivantynkää ainakin pilkottaa 😌 jos tänää hakis jonku cb earlyn 🤭 ei oo oikein muita herkkiä saatavilla helposti ja rfsu ei käy, se ei oo herkkää nähnykkään

Liitteet

• A7DCAF3D-AFF2-4259-A1C5-B1049F26E241.jpeg
    A7DCAF3D-AFF2-4259-A1C5-B1049F26E241.jpeg
    1 MB · Katsottu: 60
Hei Skeptikko,

Mulla toinen alkionsiirto blastolla! Ihanaa kuulla hyviä onnistumisia muiltakin hoidoista plussanneilta! Paljon onnea!
Siis toinen siirto blastolla tuotti plussan. Tein plussan herkällä testillä to sekä normi lla haamun mutta tänään rfsu normin ja edelleen oli plussa, ei maailman vahvin mutta ei myöskään enää haamu. Innostuneena jäi lause kesken :)

Siis toinen siirto blastolla tuotti plussan. Tein plussan herkällä testillä to sekä normi lla haamun mutta tänään rfsu normin ja edelleen oli plussa, ei maailman vahvin mutta ei myöskään enää haamu. Innostuneena jäi lause kesken :)
Mulla on vielä virallinen testipäivä 17.8, joten siihen saa vielä jännätä. Pistin vielä torstaina 12 naksua ovitrellea niin, en ole jatkotestaillu, kun se lääke itsessään saa myös aikaan plussan 😀 (tuo eka tehty to aamuna ennen pistosta).

Mulla on vielä virallinen testipäivä 17.8, joten siihen saa vielä jännätä. Pistin vielä torstaina 12 naksua ovitrellea niin, en ole jatkotestaillu, kun se lääke itsessään saa myös aikaan plussan 😀 (tuo eka tehty to aamuna ennen pistosta).
Aivan! No on todella jännät päivät sulla mutta hyvä tulos jo noille päiville! Mulla oli tänään virallinen ja huomenna saan soitella klinikalle. Aion kyllä seurata vielä viivaa ainakin viikon…sen verran tuntuu uskomattomalta tää.

Takaisin