Huhtikuisten lista



Alias ei ole valittu kirjoitti:
Hei,

Mut voi lisätä listaan mukaan

LA 28.4/ 23v/ 1.lapsi/Naistenklinikka

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että onko sulle sanottu että voit synnyttää Naistenklinikalla?

Tai siis tämä kysymys koskee kaikkia, jotka meinaa huhtikuun lopulla synnyttää siellä :D

Itselle on annettu ymmärtää, että mahdollisesti jo huhtikuun alusta Naistenklinikan synnyttäjät siirtyvät Kättärille, sillä tuo mestahan menee siis remonttiin. Siksi olen pohtinut tuota ihmeissäni.

Ja siis hyvä vaan jos pääsette siellä synnyttään, se ehkä tarkottais sitä että mä pääsen sinne Kättärille mihin haluankin, nyt tähän mennessä mulla koko ajan hiipii pelko, että synnytyksen tullen mulle sanotaan "sori, täyttä, mee Hyvinkäälle" tms. :D
 
Mun kohdalla tossa listassa lukee edelleen naikkari, mutta en siis sinne ole pääsemässä vaan olen menossa Jorviin.
 
Moi, vieläköhän tätä listaa päivitellään? Oon vasta nyt löytänyt tänne. :) LA 14.4., oon 30 v., ensimmäistäni odotan ja synnytyssairaalaon TAYS. Kiitos listan ylläpitäjälle!
 
No mulla oli 4.4 laskettu mutta yli ajalla mennään ja sas:siin meen ku alkais vaan jo tulemaan :D esikoinen tulossa. Niin ja ikää minulla on 25
 
Heips, oon vahingossa sanonut virheellisesti, että laskettuaika olisi ollut 6.4. Eli oikee laskettuaika oli 4.4 ja siis vielä täällä tuskaillaan :) eli jos viitsit korjata tuohon listaan. Kiitos näin etukäteen :)
 
Takaisin
Top