Homosta heteroksi kohu mediassa!

  • Ketjun aloittaja biosti
  • Aloituspäivämäärä
Tunsin suurta myötähäpeää kys. jutun kirjoittaajaa kohtaan ja olin kaveri amadeuksen kanssa nuorempana, oli silloin TODELLA mukava mies eikä arvostellut ketään. Nyt vähän sai käsityksen että on herrasta tullut uskon ja "eheytymisen" (että oikeen eheytynyt, en tiennytkään biseksuaalina olevani jotenkin rikki..) jälkeen samanlainen k*sipää kuin muistakin hihhuleista (JA EI MITÄÄN HLÖ.KOHTAISTA USKOVILLE, TUO KOMMENTTI KÄSITTÄÄ VAIN NÄMÄ USKOAAN TUPUTTAVAT IDIOOTIT JOILLE EI MENE PERILLE ETTÄ EI KIINNOSTA PUNAISEN PUUPENNINKÄÄN VERTAA JA JOTKA PITÄVÄT ITSEÄÄN NIIN PALJON PAREMPINA KUIN EI-USKOVIA!).
Oli hetken naamassa kaverinakin nyt myöhemmällä iällä ja ajattelin että no ompa kiva jos on löytänyt itselleen sen oikean ja on onnellinen. Kun aloin lukemaan linkkejä, päivityksiä ja blogeja tarkemmin, huomasin että teksteistä paistoi se stereotypinen "nainen on vain synnytystä ja miestään varten, hänellä ei ole oikeutta kehoonsa eikä itseensä"-asenne läpi ja koska olen kärkäs suustani, päätin hänet poistaa kun en kauheasti tekemisissä enää vuosiin ole ollut.
En menisi edes tervehtimään enää jos jossain näkisin, sen verran näytän hapanta naamaa tuollaisista puheista.
 
Minusta asiallinen ja faktoihin perustuva juttu. Ihan kiva kuulla välillä näinkin päin tätä hommaa.
 
Miltä sinusta tuntuisi, jos sinua kiellettäisiin olemasta rakastamasi ihmisen kanssa? Entä jos joku tulisi vielä sen lisäksi toistuvasti kertomaan sinulle tai saisit muuten jatkuvasti kokea, että olet iljettävä ja huono ihminen? Miten se on sinulta pois jos mies rakastaa miestä ja nainen naista? Onko jumalaan hurahtaminen (jep, pienellä alkukirjaimella) vienyt sinulta inhimilliset tunteet?

:smiley-angry019 Tee itsellesi ja ympäristöllesi palvelus 'eheydy' edes vähän viisaammaksi.
 
Taitaa olla ap ja toivottavasti trolli noiden juttujensa kanssa tarjoamassa itsellensä tukea :P
 
En edes jaksa enää lukea näitä homoeheytysjumalapelastaamaailman juttuja. Mä en vaan voi käsittää sitä, miksei ihmisten anneta olla sellaisia kuin on? Jos nainen rakastaa naista tai mies miestä niin mitä ihmettä se ketään haittaa? Ei minuakaan ateistina haittaa, jos joku käy joka sunnuntai kirkossa ja lukee joka ilta iltarukouksen, vaikka itse en jumalaan uskokaan. Pitäisikö minun alkaa käännyttää uskovaisia ateisteiksi niin kuin he yrittävät eheyttää homoseksuaaleja heteroiksi?
 
Takaisin
Top