Aloin tässä laskemaan että äitiysloma lähenee loppuaan ja joillakin meistä joulukuisista jo varmaan elokuussa!?
Onko joku jo ehtinyt selvitellä kotihoidontuki hakemusta? Entä onko kellään tietoa voiko saada kotihoidontukea siltä ajalta kun pidän töistä vuosilomani pois äitiysloman päälle? Eihän lapseni ole kunnallisessa päivähoidossa silloin joten itse ajattelisin että periaatteessa voisi saada?
Äh, mä niin inhoan näitä kela asioita!
Onneksi mulla nyt kuitenkin on äitiyslomaa vielä aina 3.10 asti :)
Onko joku jo ehtinyt selvitellä kotihoidontuki hakemusta? Entä onko kellään tietoa voiko saada kotihoidontukea siltä ajalta kun pidän töistä vuosilomani pois äitiysloman päälle? Eihän lapseni ole kunnallisessa päivähoidossa silloin joten itse ajattelisin että periaatteessa voisi saada?
Äh, mä niin inhoan näitä kela asioita!

Joo, tää on ehkä sarjassaan tyhmiä kysymyksiä,mutta kun kela osaa kyllä löytää syyn miksi tukea ei maksettaisikaan, en luota 
tosin teillähän tulisi tuossa jo 2kk vapaata niin voi olla että onnistuisikin jos ette ole kirjoilla mihinkään hoitopaikkaan. Täytyy itsekin käydä lukemassa nää jutut kelan sivuilta kunhan jaksaa keskittyä tarpeeksi
ei tosiaan maksa vaivaa täyttää niitä lomakkeita
mutta siitä loma ajasta ja kotihoidontuesta ei ollut mitään mainintaa.
ahdistaa ajatuskin kun joutuu taas täyttämään jotain kelan hakemuksia... huoh
mä oon vaan niin palikka noissa hommissa