Hoitolaukku

Mansikkainen

Vauhtiin päässyt keskustelija
Heippa!

Minkälaisia hoitolaukkuja teillä on hankittuna vai aiotteko ostaa ollenkaan? Erityisesti kiinnostaisi muut kuin vaunuihin kuuluvat tai lisäosina myytävät laukut. Itse olen miettinyt esimerkiksi Marimekon laukkuja.

Mitä ominaisuuksia laukussa on hyvä olla?
Mansikkainen

Me ostettiin BRIO:n ruskea hoitolaukku, joka on sattumalta saman värinen kuin Emmaljungan kahvin väriset vaunumme. Stokkan myyjä suositteli ko. laukkua verrattuna Emmaljungan omaan. Ostopäätöksen teimme kyllä tosi nopeasti eli en käytännössä itse edes vertaillut niitä kahta rinnakkain... :)

Halusin vauvalle tarkoitetun hoitolaukun mm. siksi, että siinä kantohihnassa on ne nepparit, joilla laukun saa tukevasti kiinni vaunujen työntökahvaan eikä tartte pohtia laukun valumista vaunuja työnnellessä. Sinänsä muuten ei varmaan ole kauheasti väliä, onko "oikea" hoitolaukku vai ei. Meidän laukussa on sisällä ja ulkona erilaisia taskuja, mutta eiköhän ne tavarat löydy, vaikkei olisi niin monia taskuja. Itsellä siis ratkaisi käytännössä se kantohihnan kiinnitysneppariasia (ja vaunujen kanssa sama kaunis väri). :)

Kiitti, Affinia! Pystyisitkö laittamaan laukusta kuvan? Tai voin vaikka tulla joku päivä katsomaankin. Meillähän on Brio:n vaunut, joten saattaisi sopia meillekin, koska väritys on aika lähellä teidän vaunuja.
Mansikkainen

Meillä on Cho Cho:n hoitolaukku, joka on ollut kyllä todella hyvä käytössä. Hirveästi erilaisia taskuja ei tarvitse, mutta mun mielestä tosi hyvä on ollut laukun keskellä olevat "pullotaskut", joihin saa maitopullot ja ruokapurkit yms pystyyn eivätkä ne pääse kaatumaan laukussa.
Yksi tärkeä valintakriteeri meillä oli se, että myös mies kehtaa laukkua julkisilla paikoilla kanniskella :)

Meillä kanssa on vielä vähän hoitolaukku hakusessa. Noi nepparit hihnassa on kyllä hyvät, meillä vaunujen mukana tulleessa hoitolaukussa sellaiset on, mutta muuten se on huono kun pelkkä yksi iso pussukka vaan sisällä. Pieniä taskuja saisi edes muutama olla kun muuten saa koko laukun aina tonkia jos jotai etsii.

Minkä hintainen toi sun laukkusi mahtoi olla affinia?? :)

Me saatiin teutonian laukku vaunujen mukana, mut ihan parasta siinä on se, että sitä pystyy kantamaan myös selässä reppuna ja näin ollen erittäin miesystävällinen. Siinä on sellainen yksiolkaiminen systeemi, joka menee vaan toisen olkapään yli. Noi pullotaskut olis kyllä hyvät, niitä meillä ei ole :(

Jade82: Toi teidän valinta näyttää tosi hyvältä ja varsinkin hyvän hintaiselta! Tiedätkö milloin saatte sen, eli kuinka pitkä toimitusaika? Tulethan tänne kertomaan miltä tuo vaikuttaa livenä, sitten kun sen saatte!! :)

itse ostin huutonetistä brion hoitolaukun. Laukun kunto oli erinomainen ja mukana tuli myös hoitoalusta. Väriltään laukku on musta ja siinä on nepparit. Hintaa laukulle tuli 8euroa. Eli kannattaa katsella laukkuja tuoltakin. Oli paljon tarjolla.

Äni: mä itseasiassa olin tilannut sen jo varmaan pari kuukautta sitten ja se tulikin silloin muistaakseni tosi nopeasti. Niiden sivuilla tais olla, et maksun jälkeen pistävät 1-2 päivän sisällä postiin. Postarit siihen toki tuli kans päälle mut tilasin samalla imetystyynyn ja sen kanssa postikulut maksoi 10 €. Tykkään kyllä kovasti molemmista vaikka imetystyynyä nyt en oo vielä tietty päässytkään kokeilemaan mutta kuosi on kiva ja laukkuun sai tosiaan mahtumaan tosi paljon tavaraa.

Takaisin