Hiusten värjäyksestä....

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Mietityttää hiusten värjäys...Olen vkolla 15+2 raskaana ja pitäs värjätä hiuksia ihan ite. Mutta mietityttää et uskaltaako..TOSIN kävin jo parturiliikkeestä ostamassa hiusvärin jossa ei ole Ammonakkia mutta silti olen miettiväisillä mielin..Oma hiusväri pilkottaa pistävästi hiusjuuresta ja sekös vähäääsen ärsyttääpi :). Eli mittee mieltä muut olette? ;D Tätä on varmaankin biljuunasti täälä kysytty jo aiemminkin :)

En mie oo kehdannu. Karsee juurikasvu on mutta eipä se haittaa ku tukka lähtee muutenkin nyt hormonien takia, jee! Vielä ku tunkee värit päähän ni putoaa vielä ne vähätkin :D

Ja en halua että kemikaalit miun päänahasta imeytyy ja kulkee vauvaan. Vaikka kuinka moni sanois ettei niin oo todistetusti tapahtunut, ni miks pitäis riskeerata. Lähes kaikki raskauden kiellot on kuitenkin ehkättelyä ja jossittelua, eikä nekään turhaa ole.

itte oon huoletta värjänny sekä esikkoo oottaissa että nyt.välii pitäny aina vähintään sen 2kk.jos siulla on väri missä ei oo ammoniakkii ni eihän siinä pitäs varsinkaan mitään vaaraa olla..
mut tää on tosiaan näitä puolesta ja vastaan juttuja,kannattaa tehä omantunnon ja fiiliksen mukaan miltä itestä tuntuu ettei jää kaivelemaan sitten asiat.
tuohon kysymykseen saat varmasti erilaisia vastauksia ,melkeinpä turha ees kysyä muiden mielipidettä kun ei siitä sen viisaammax tule,ketä uskoo ja ketä ei..

Minä värjäsin juuri tuossa viime viikolla mahdollisimman lähelle omaa hiusten väriä, jottei nyt tulevien kuukausien aikana tarvitse murehtia juurikasvusta. Kasvivärejä myös harkitsin, mutta kerkesin jo ostaa tuollaisen tavallisen :) Oliskos se Ruohonjuuri-nettikauppa josta katselin nuita luonnonmukaisia hiusvärejä. Ei ollut ees pahan hintasia.

Mä oon laittanu raskauden aikana raitoja, ne kun ei tule päänahkaan kiinni. Mulle kampaajakin sanoi, että ne on ihan ok. Oon tosin niitäkin laittanut vaan noin kahden kuukauden välein. On kyllä kätevää, jos väri on aika lähellä omaa, niin ei näy juurikasvu ihan heti... 

Takaisin