Hiusasusteet

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Pudotuspelistä tuli mieleen, millaisia hiusasusteita teillä käytetään?

Valtaosa käyttää ilmeisesti perus pompulaa ja pantoja? Itse en tykkää yhtään perus hiuslenkeistä, tuntuu että porautuu hiuksiin ja kiristää liikaa. Pantoja en voi käyttää, kun tuler heti päänsärky. Käytän oikeastaan ainoastaan donitseja. Pinkkejä. Niillä saa hauskan kampauksen päälaelle töihin. Töissä käytän. Vapaalla en käytä juurikaan.

En mitään. Ainoa mitä käytän on pääpanta: sitäkin vaan sillon jos on migreeniä, koska käytän sitä kivunlievitykseen.

Pidemmillä hiuksilla käytin usein klipsiä tai donitsia. Perusponnari oli jotenkin omaan makuun vähän tylsä🙈😅. Mutta nyt kun tukka lähti pitkästä aikaa ihan lyhyeksi niin ei ole näille enää tarvetta. 😂Ehkä joku huivi voisi olla kesällä kivan näköinen🤔

Aina vähintään perus ponnari, usein se ponnari vielä letitettynäkin. Muuan yksivuotias rakastaa nyhtää mun hiuksia viis karvaa kerrallaan irti päästä, ja lettiponnari on paras estämään tätä äidinkaljuunnuttamisyritystä 😅

Yleensä sotkunuttura donitsilla tai ihan perusponnari/lettiviritelmä. Tukka auki käytän usein pinnejä tai klipsejä millä laitan edes toisen puolen etummaiset hiukset pois tieltä. Etenkään töissä en viitsi räplätä likaisilla käsillä naamaa niin täysin avoimet hiukset on varattu vain erikoistilaisuuksiin. 😄

Hiuspannoista tulee usein päänsärkyä niin harvoin viitsin laittaa vain muutamaksi tunniksi.

Silloin kun hiukset on ehtineet pidemmiksi käytän joskus kierreponnaria. (Mielestäni se tuntuu paremmalta kuin tavallinen.) Joskus pidän myös hiuksia kurissa (poissa naamalta) pinneillä.

Vähän yli olkapäiden tulevat hiukset on, mutta yleensä ne vaan on ja roikkuu :D Joskus saatan sitaista ne donitsilla kiinni, mutta olen niin aistiyliherkkä, että en tykkää siitä tunteesta kun hiukset ovat kiinni. Hainhammasnipsut... (mitä nää on oikeelta nimeltään? :D) on kivoja ja nättejä, joskus saatan pitää, koska ne eivät kiristä kuten ponnarit/donitsit, mutta sen kanssa ei kykene ajamaan autoa (painaa päässä :D) joten eipä tule sen kanssa juuri mihinkään lähdettyä. Pinnejä tms käytän todella harvoin, pannat on kauhistus koska mulla on leveä pää mihin ei sovi mikään.

Yleensä sotkunuttura donitsilla tai ihan perusponnari/lettiviritelmä. Tukka auki käytän usein pinnejä tai klipsejä millä laitan edes toisen puolen etummaiset hiukset pois tieltä. Etenkään töissä en viitsi räplätä likaisilla käsillä naamaa niin täysin avoimet hiukset on varattu vain erikoistilaisuuksiin. 😄

Hiuspannoista tulee usein päänsärkyä niin harvoin viitsin laittaa vain muutamaksi tunniksi.
Apua, ootkohan sä mun kaksoisolento! Olisin voinut kirjoittaa ihan täysin saman, paitsi lettiä teen kyllä hyvin harvoin, enkä kyllä ole töissä tällä hetkellä. Käytän paljon myös kierreponnaria.

Pannasta tulee päänsärkyä, mutta olen sitä harkinnut hommata kun vauvahiukset vieläkin vaan sojottaa joka puolelle. Tuntuu ettei ne ikinä kasva.

Apua, ootkohan sä mun kaksoisolento! Olisin voinut kirjoittaa ihan täysin saman, paitsi lettiä teen kyllä hyvin harvoin, enkä kyllä ole töissä tällä hetkellä. Käytän paljon myös kierreponnaria.

Pannasta tulee päänsärkyä, mutta olen sitä harkinnut hommata kun vauvahiukset vieläkin vaan sojottaa joka puolelle. Tuntuu ettei ne ikinä kasva.
Ne räjähtäneet haituvat sopi miulla ainakin ihan hyvin siihen "väsynyt äiti" -lookiin. 😅 Ja letit on kätevät treenatessa, kun pitää hiukset parhaiten kurissa. 🤭

No, minä pidän niitä ”puhelinlanka”-ponnareita, kun niihin ei hiukset samalla lailla tartu.
(Kahden lapsen jälkeen hiuksista ei muutenkaan ole jäljellä paljon mitään, eikä ilmeisesti enää palaudu ennalleen - mutta pörröisyys tietenkin jäi )

Perus pompulaa käytän hiukset sekaisella nutturalla 😂 usein aukikin. En oo koskaan ollu mikää hiustenlaittaja 😅 lapsena tykkäsin kun mummu teki pikkulettejä, kun sai kiharat. Itellä ei kärsivällisyys riitä eikä osaaminenkaan lettien tekoon

Takaisin