Himot ja ällötykset

Mulla ei ole ilmennyt mitään yksittäisiä himoja tai ällötyksiä paitsi että kaikki raikas tuntuu useimmiten maistuvan parhaiten. Mutta yleisesti kovin paljoa ei pysty kerralla syömään mitään ja sitten taas hetken kuluttua on ihan tautisen kova nälkä😅
 
Ei varsinaisesti mikää tietty ruoka ällötä, mut en pysty syömään mitään jo kertaalleen lämmitettyä mitä normaalisti kyllä syön. Ajatuskin oksettaa 🤢
 
Täällä vähän ongelmana nyt se, että tekee jotain ruokaa mieli ja sit kun olisi aika syödä niin se ruoka kuvottaakin ja pitää keksiä jotain muuta🙄
 
Täällä mikään ei erityisesti ällötä, kaikkea pystyn syömään, mutta jotenkin ei vaan tee mieli syödä. Ei ole huonoa oloa tai muuta, mutta jotenkin ei vaan tee ruokaa mieli. Syön kyllä koska pakko on ja välillä olo on kyllä tosi täysinäinen, mutta outo tuo nälän tunteen totaalinen katoaminen, ainakin toistaiseksi.
 
Edellisessä raskaudessa ei ollut suuremmin mitään himoja. Nyt oon himoinnut tuoremehuja, smoothia ja hedelmiä
 
Täällä ei myöskään varsinaisia himoja oo, ehkäpä just tuoretta tekee mieli niinku hedelmiä ja salaattia. Lämmintä ruokaa ei sitten taas yhtään huvittaisi syödä. 🤔
 
Te joilla on ennestään lapsia, syökö lapset hyvin niitä ruokia, joita et ole pystynyt syömään raskausaikana? Odottaessani toista lasta kukkakaalin ja mustikan haju etoi minua. Kesti kauan ennen kuin lapsi oppi syömään kukkakaalia, eikä tuo kovin innokas ole mustikoitakaan syömään.
 
Mulla ei ollut esikoisen kanssa pahoinvointia ja söin ihan kaikkea. Hän taas on niin nirso, että ei oikein mene kuin riisi, pasta, leipä ja banaani :Grinning Face With Smiling Eyes:
 
En ole kyllä yhteyksiä havainnut. Ei mulla kyllä ollut mitään koko raskauden aikaisia no-go ruokiakaan. Esikoinen on ollut kokoajan aika reipas syömään, toki kaikkia vaiheita on mahtunut näihin vuosiin. Vauvana oli kyllä herkkävatsainen, nyt ei ole ollut kertaakaan vatsatautiakaan tässä 4,5 vuoden aikana. Kop kop, koputan puuta 😅
 
En kestä salaattia, etenkään missä on etikkaa. Muuten rakastan sitä.

Ja eniten maistuu rasvainen ruoka
 
Rasvainen ruoka maistuisi kyllä parhaiten ja jostain syystä makeaa ei ole tehnyt mieli koko aikana. Normaalisti oon aikamoinen sokerihiiri! Eli parempi näin 😄
 
Turvotusta ja kiloja on kyllä tullut varmaan ihan liikaa tän syömisen takia... Jospa tämä tästä tasoittuisi sitten. Todennäköisesti on taas radi, joka laittaa tiukalle ruokavaliolle...
 
Oon himoinnut ihan järkyn määrän makeeta ja normaalisti en oo makeen ihminen niin kauheesti🙈
 
Takaisin
Top