Himot ja ällötykset

Alkuraskaudessa piimää meni litratolkulla mutta se himo loppui jossain vaiheessa kuin seinään. Nyt on tilalle tullut himoksi vihreät viinirypäleet joita pitää ostaa monta kertaa viikossa. Tuntuu että kaikki terveellinen ja raikas himottaa, ja samaan aikaan kaikki makea ja sokerinen. Tavallinen ruoka ei kiinnosta 😅
 
Alkuraskaudessa piimää meni litratolkulla mutta se himo loppui jossain vaiheessa kuin seinään. Nyt on tilalle tullut himoksi vihreät viinirypäleet joita pitää ostaa monta kertaa viikossa. Tuntuu että kaikki terveellinen ja raikas himottaa, ja samaan aikaan kaikki makea ja sokerinen. Tavallinen ruoka ei kiinnosta 😅
Mulla tää raikkauden himo tuntuu kans silleen et mikään ei tunnu sammuttavan janoa, kylmä vesikään ei oo tarpeeks raikasta. Nyt ostin jääpalamuotin jotta voin juoda jäävettä😁
 
Mulla ei tee erityisesti mieli mitään! Aika monet asiat vaan ällöttää vieläkin, erityisesti kaikki jouluiset ruuat ja mitä silloin söin. Se sattui olemaan se viikko, jolloin pahoinvointi alkoi. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Mulla ei muuten oo mitää himoja tai ällötyksiä, mut töissä välillä syön ns. Laitosruokaa ja hyi hemmetti, että on ollu karmeaa. Eihän se ikinä mitää maailman parasta ruokaa oo, mut nyt ihan super pahaa.
 
Mulla ei muuten oo mitää himoja tai ällötyksiä, mut töissä välillä syön ns. Laitosruokaa ja hyi hemmetti, että on ollu karmeaa. Eihän se ikinä mitää maailman parasta ruokaa oo, mut nyt ihan super pahaa.
Laitosruoka on kyllä pahaa. Mulla ei edes vatsa kestä sitä. Alkuraskaudesta töissä ällötti toisten lounaat ja niiden hajut, samoin einesruuat ällöttää ja oma lounasvalikoima onkin ollut aika rajallinen.
 
Miun eilinen lounas tonnikalapasta. Tuumasin "tonnikala maistuu liian tonnikalalle" ja heitin roskii😅🙈
Lohikeiton kanssa kävi sama viime viikolla. Maistui liikaa kalalta. Tänään palaverissa työkaveri söi lounasta vieressä ja haju oli järkyttävä.
 
Oon himoinnut kaikkea raikasta aasialaista ruokaa, erityisesti laabia, kesärullia ja nuudelisalaatteja. Limeä ja yrttejä, chiliä ja inkivääriä :Face Savouring Delicious Food:
 
Pirkkamehujäät. Amppari, murkku, toukkis... näitä on mennyt paljon. Samoin olen vihreitä pepperoneja syönyt paljon(monta purkkia 🤣). Nyt on myös alkanut pihviä, lihaa, veriruokia(mustamakkara, veriletut) tehnyt mieli. Lieköhän vuodolla ollut vaikutus veriarvoihin tän himon kanssa... Juustonaksut myös maistuisivat jatkuvasti.

Alkuraskaudessa ei maitotuotteet maistuneet ollenkaan. Parsakaali, ei pysty syömään nyt, vaikka normaalisti olisi lempikasvikseni. Kahvi on tauolla, ei kestä hajua. Suklaata ei myöskään tee mieli.

Kala oli kanssa itselleni alkuun paha, mutta nyt ei enää haise omaan nenään ja pystyy syömään. Maistettu pullovesikään ei oikein maistu eikä hanavesi vesipullosta. Nyt tarttee juoda lasista 🙈
 
Uutena mahtavan himon kohteena on mäkkärin zero cola. Ilmeisesti elimistöni kaipaa kofeiinia kun kahvi ei maistu ja mäkkärin limsa on sopivan laimeeta 🙈
 
Takaisin
Top