Himot ja ällötykset

Mulla ei edelleenkään meinaa mennä mikään liha. Ja ärsyttävästi saattaa vaihtua päivän sisälläkin että mitä tekee mieli. Ensin syön ihan innoissani, ja seuraavan kerran kun nään jääkaapissa niin ihan oksettaa.. :meh:
 
Putkilo, mä tein tänään iiison lasagnen ja nyt jo ällöttää, että sitä pitäisi syödä huomennakin :stop:
Kerta riitti. Ja jauheliha tuossa muodossa tökkii!
Keittona meni, mutta ajatuskin kastikkeesta saa melkein yökkimään :bored:
 
Eikä,mulle kävi noin just lasagnen kanssa :grin Mies sit söi sitä.. paljon..
 
Kirjoita kotona ylös mitä tekee mieli. Minulla ainakin usein on samat mielessä illalla, mutta koskaan kaupassa ei niitä muista.
 
Mulla ei oo mitään himoja! Mutta kun on usein öklö turvonnu olo, ni haaveilee täysistä annoksista mättöruokaa :p

Nyt meni arnoldsin donitsi tilaukseen miehelle! En erityisesti painottanu että ei oo raskaushimo . . . mutta ku lähin Arnolds on 20km päässä ja mies vaikutti jopa ylpeältä tehtävästään hakea vaimolle herkkua :D
 
Harmi kun täällä ei oo subia,mäkkäriä, arnoldsia ynm, niin jään kaikista herkuista paitsi :grin
 
Mä söin just munkin ja join (holittoman) siiderin. :bored: Makeanhimo on taas lähtenyt lapasesta, mutten usko tän oikeastaan johtuvan raskaudesta vaan yliväsymyksestä. Kun lapsi ja kipeä koira valvottaa, niin jollain sitä unta on paikattava...
 
Eilen sain viimein subin tonnikalapatongin! Ai että oli hyvää! :grin
Kävin töissä, niin siellä samassa rakennuksessa on subi, niin ruokkiksella oli pakko hakea :p
Matkaa on 45km luokkaa, niin ei tuu huvikseen sinne asti ajeltua vaan syömään :shifty:
 
Itsellä ei ole mitää himoja tai ällötyksiä. Tämä kolmas raskaus samanlainen kun edelliset, ja aivan kun ei olisi edes raskaana.
Kakkosen kohdalla ihan lopussa tuli älytön himo energiajuomaan :D En sitä juo muutenkaan, enkä mitään limuja tms. mutta tuo himo aivan rv39 aikaa oli aivan ihmeellinen. Mietin vain energiajuomaa jäillä ja sitten mainitsin neuvolassa tuosta :laughing002 Täti sanoi että voi sitä yhden juoda ja kyllähän maistui hyvälle (en kyllä edelleen tajua miksi :D ) :wideyed::p
 
Mulla kans lihan kanssa viha-rakkaussuhde.. jauheliha on toistaseks ainoo mikä ei oo vielä yököttänyt :hungover: ja just ku ei tiedä voiko syödä vai ei ennen ku saa suuhunsa, niin vähän alkaa olla hankalaa välillä tämä syöminen :angelic: tuoreet kasvikset ja roskaruoka on ainoa varma valinta :woot:
 
Joku mainitsi hernekeiton. Täällä kans maistuu (en tajua) ja hyvä tietää toi raaka kananmuna niin voi taikinakupinkin nuolla puhtaaksi mitä viime raskaudessa vältin :D
 
Nyt ihan tullut joku outo vetovoima HK-lenkkiin :D Menee kylmänä, uunissa, paistettuna jne. ja sipulirenkaat voissa paistettuna. Mikään makea ei himota.
 
Mulla on onneksi jo parin viikon aikana maistunut kaikki ruoka mikä ennen raskauttakin maistui, eikä oo mitään hurjia himojakaan enää. Alkuraskaudessa salaatit ällötti ja teki mieli vain kaikkea suolaista hiilarimössöä:wtf: onneksi oon voinu palata normaaliin ruokavalioon, jatkuva hiilariturvotus ei oo kiva juttu:happy8
 
Määki oon saanut nyt parin viikon aikana syötyä jo aika normaalisti. Pari kertaa silti vielä oksenukki, mut ei oo ollu samallaista jatkuvaa etomista ruokaa kohtaan. Kaikki keitot on menny tosi hyvin ja semmoinen kotiruoka, jota lapsena on paljon tullut syötyä. Hedelmien ja salaattien olemassaolo on ollut välttämätöntä, kun on tuntunu, ettei mitään saa alas. Ja jostain syystä oksentamisen jälkeen on tullu olo, et pitää nopeasti nostaa verensokerit, niin on tullut vedettyä nekku.
 
Mulle on tullut nyt taas pientä kuvotusta varsinkin ruoan jälkeen. Tänään söin lounaalla ihan normisatsin kunnon ruokaa, joka maistuikin ihan hyvin, mutta sen jälkeen ällötti tosi paljon. Olin täysi, mutta tuntui että pitää saada hapankorppua. Arvoin siinä aikani, että oksennanko vai syönkö hapiksia, ja päädyin jälkimmäiseen. Heti ekan haukkauksen jälkeen paha olo oli poissa. o_O

Nyt taas mussuttelen tässä hapankorppua, kun muuta en raaski enää syödä. :joyful:
 
Mulla ei oo mitään erityisiä himoja mutta kaikki keinotekonen tuoksu on aivan sietämätöntä. Lisäks kaikki keinotekosesti makeutettu erityisesti mansikan maku ällöttää. Tuoreena kuitenkin maistuu.
 
Takaisin
Top