Hikoilu..

Midas

Oman äänensä löytänyt
Hoh..Nyt mennään viikolla 32.
Viikon verran nyt "kärsiny" koko ajan kauheesta hikoilusta ja kuumuudesta.. Onko muilla tällästä?
Mitään ei tarvi tehä niin hiki pinnassa koko ajan..Huolimatta siitä että kotosallakin oon ihan vaan sortseilla ja topilla.. =)
Suihku helpottaa hetkeksi, mutta ei sitä viittis oikeen montaa kertaa päivässä suihkutella emoticon
 
Mulla on ollut nyt harjoittelupaikassa kamala hiki koko ajan, en tajua mitä laitan sinne päälle... Iltapäivällä on ihan loppu ja turvottaa vaikka yritän juoda runsaasti. T'äytyy varmaan lähteä bikineissä. :D
Että juu, eiköhän se ihan normaalia ole. Ilmeisesti tässä vaiheessa on hormoonitasot korkeimmillaan ja kun maha vielä kasvaa, ei ihme että hiostaa. Ja ilmatkin lämmenneet!
 
Mulla oli ekassa raskaudessa sama juttu. Eli oon aina ollut kauhea vilukissa. Mut sitten yhtäkkiä tarkenin vähemmissä vaatteissa kuin kaikki muut. Nyt toisessa en oo vastaavaa muutosta huomannut, ainakaan vielä.
 
Mulla hikoilua on pääosin vain öisin. Saatan herätä keskellä yötä ihan hiestä märkänä. Unien näkemisellä lienee myös osuutta asiaan.

Muutenkin oon kyllä tarjennut nyt vähän normaalia vähemmissä vaatteissa. Normaalisti olen vilukissa ja kuljen kesät talvet villasukissa. Mutta eipä toisaalta ihme tän kasvavan mahan kanssa, että hikoiluttaa. :)
 
Esikoisesta hikosin kuin rankkitynnyri lähes koko raskauden. Oli ihan sama istuinko vai seisoinko niin hiki virtasi koko ajan. Tässä raskaudessa olen enemmänkin kärsinyt viluisuudesta, paitsi ehkä nyt (rv33+) on alkanut hikoiluttaa lievästi.
 
Takaisin
Top