Hikeä pukkaa?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mirde
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mirde

Puuhakas puhuja
Pukkaako muilla? Ihan järisyttäviä hikiaaltoja jne. Kädet hikoaa yms. Mä koetin googletella aihetta ja se liittyi käsittääkseni vilkastuneeseen aineenvaihduntaan. Onko kenelläkään asiasta parempaa tietoa?
 
Täällä hikoillaan kuin suihkulähde. Hitto, mä mietin julkiselle paikalle lähtiessäni että missä paidassa ei tuu näkyviin valtavat hikirinkulat kainaloissa. Ainakaan välittömästi.

Viikon hikiniksi: laitetaan pikkuhousun suojat tms. paitaan sisäpuolelle kainaloitten kohdalle, kiinnittyy aika hyvin niillä omilla tarroillaan pohjassa. Suoja sitten syö suurimman osan hiestä eikä päädy ilostuttamaan ympäristöään miss märkäkainalona/kylkenä.
 
Juuh jos en olisi näin nuori ja raskaana, epäilisin varmaan kärsiväni vaihdevuosista [:D] Yhtäkkiä saattaa iskeä kamala kuumotus ja hiki, yölläkin herään siihen että niska on ihan märkänä hiestä [&:] Aineenvaihduntaa ja lämpimiä öitä minäkin syytän näistä "kuumista aalloista" [:D]
 
täällä hikoillaan kans ku possu uunissa.... ne ns.kuumat aallot aiheuttaa mulle kauheen yökki kohtauksen kerran jouduin bussista jopa jäämää monta pysäkkiä ennen ja jalat ku sain bussist ulos ni yökki lensi....olisi vaan pitänyt ostaa clas ohlsonilta sellanen mini tuuletin olis varmaa kova juttu.... mä ainaski käytän mustia paitoja ni niistä ei näy läpi noi hikirenkulat ja kannattaa varmaa valita sellasii paitoi mis on väljät hihat....
 
oih kun hikoilisinkin, mutta eih...... [:(] -aikuinen nainen eikä vieläkään ole oppinut hikoilemaan! kärsitäänpä sitten tukalasta olosta,kun kroppa ei osaa viilentää itteesä,prkl...
 
Lemppi, mul on sama homma. En hikoile oikein millään.
Netistä (siis tosi varmaa tietoo) oon lukenu, et voi olla joku "hikoiluhäiriö". Kroppa siis tosiaan ei jäähdytä itteensä. Viime kesänä pyöräiltiin miehen kans lähelle 50km. Mies oli hiestä märkä, kirjaimellisesti, ja mulla ei ollu edes kainalot märkänä. Sen jälkeen tajuton päänsärky kohtaus joka kesti useamman tunnin. Eli kroppa kävi niin ylikierroksil, et kostautu sitte hedarina.
Joo, joku voi sanoo, et oo onnellinen, ku et hikoile, mut on täs just omat huonotkin puolensa. Mut näillä mennään, minkäs teet? =)
 
sartza: oi ihanaa kun on muitakin "hikivammasia".en olekaan outo! [:D] ite oon vitsaillut että mulla on vaan niin kova kunto ettei hikee puske ollenkaan vaikka kuinka rehkii! mut tosiaan sitten pyörryttää ja tulee se kaamee päänsärky! mut eipä tuolle vaivalle varmaan mitään mahda...tuskailtava vaan. [:'(]
 
Mulla tuo hikoilu ollu vasta silleen aaltomaista ja ajoittaista. Viime raskaudessa hikoilin ku pistetty possu. Öisin on nyt vikan viikon aikana ollu kuuma ja hiki. TOdennäkösesti pahenee sitä mukaa kun viikot lisääntyy ja helle saavuttaa suomen.
 
Mullakin tulee noita äkkinäisiä hikoilukohtauksia ja yleensä samalla tulee paha olo[:'(] onneksi ne menee nopeasti ohikin.
Öisinkin tulee kivasti hikoiltua. Sinänsä kivaa vaihtelua kun oon helposti palelevaa sorttia ja yleensä vaan heinäkuun voi olla ilman villasukkia[:D]
 
mulla on ollut vähä samaa vikaa madien kanssa, eli siis olen todella helposti palelevaa sorttia, mutta nyt on muutamana vähän viileämpänäkin päivänä pitänyt sanoa et on hiki...mulle kaveri nauroikin kun tietää millainen vilukissa olen [:D]

ja täällä samoin on ne hikikohtaukset sellaisia aaltoilevia...
 
KYLLÄ pukkaa hikeä pintaan [:o]
Kuuma on kaikenaikaa. Yhtenä päivänä pidin läpivetoa, kun mies tuli kotiin sulki oven, veti pitkähiaisen päälle ja sanoi, että miten täällä näin kylmä on. Mietin siinä vaan, että ai kylmä...KUUMA. Oltiin vkloppuna rippijuhlissa ja tuntui ettei sitä voinut istuskella kuin ulkona kahvikupposen kanssa...vaikka kovasti muut yrittivät mua sisälle pois vilpoisesta.
 
ennen raskautta olin kamala vilukissa...hyvä jos kesälläkin oli välihousut jalassa...Nyt sit taas puskee hikee pienestäkin lämmöstä...yöllä herään sänky läpimärkänä...onneksi sentään dödö pitää hajun poissa...Paitsi tuntuu et valkovuodon takia haisee alapää hieman...Ainakin omaan nenään...[:'(]
 
Takaisin
Top