Hiihtolomasuunnitelmia?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Onko teillä tai lapsillanne hiihtolomaa? Oletteko tehneet lomasuunnitelmia?

Meillä bonuslapsella on viikko lomaa koulusta, ja eskarilaisella ei myöskään ole esikoulua lomaviikkona. Mutta koska bonuslapsi on kirjoilla ja koulussa eri paikkakunnalla, hiihtolomaviikko on heillä eri kuin meillä täällä. Eskarilaisen lomaviikko on siis ihan tavallinen, ja hän menee kolmena päivänä hoitoon vaikkei esiopetusta silloin järjestetäkään. Samoin 3-vuotias menee päiväkotiin samoina päivinä, jotta saan itse tehtyä vähän töitä.

Bonuslapsen lomaviikkona teen myös jonkin verran töitä, ja mies on ihan normaalisti töissä, mutta sille viikolle koitan keksiä jotain kivaa tekemistä, kun on koko perhe kasassa ja koululaisella lomaa. Enpä vain tiedä mitä. Ehkä joku päiväreissu kylpylään tms.

Hiihtoloma ei vaikuta meidän elämään mitenkään ku poika on vasta 4 vuotias ja itse oon kotona vauvan kanssa. Nautin tästä nyt. Sitten se menee kikkailuksi kun oon taas työelämässä ja muitakin hiihtolomalaisten äitejä työpaikalla eikä me kaikki voida olla yhtä aikaa lomalla...

Meillä lähtee eskarilainen ja tokaluokkalainen melkein koko hiihtolomaksi isovanhempien luokse pohjoiseen. Lopulla porukalla on muuten ihan normaali viikko, mutta ei ole kerhoja ja harrastuksia.

Me hoidetaan hiihtoloman ajan veljeni kissaa, kun hän on reissussa tuolloin. Muuten ei ole suunnitelmia, vaikka lapsi onkin kotona sen viikon.

Meillä molemmat ensi viikolla normaalisti töissä. Tokaluokkalainen sitten mummin hoivissa, niinkuin pienempikin.

Minne muuten pienet koululaiset voi laittaa juuri esim. talviloman ajaksi, jos ei ole tukiverkostoja? Onko palkattava hoitaja kotiin?

Eikös monella aikuisellakin ole talviloma sitten kun on ollut tarpeeksi pitkään työelämässä? Ehkä siis toisen aikuisen on useimmissa perheissä mahdollista pitää viikko lomaa samaan aikaan lasten kanssa. Muuten en kyllä osaa sanoa.

Meillä ei ole hiihtolomaa sen kummemmin kun itselläni ei vielä tähän mennessä ole talvilomaa töissä kertynyt. Lapsetkin voi olla ihan normaalisti päiväkodissa, joten ei vaadi heidänkään osalta erityisjärjestelyjä. Ensi vuonna saan sitten itsekin talviloman vihdoin.

Itse olen lomalla hiihtoloman, joten vietämme lasten kanssa kiireettömiä kotipäiviä. Tosin meille tulee miehen siskon tyttö kahdeksi yöksi yökylään hiihtolomalla ja tarkoituksena oli mennä kylpylään, syömään ravintolaan ja pulkkamäkeen. Eli kaiken puolin varmasti kiva hiihtoloma tulossa, vaikka meillä ei olekaan isoja lomasuunnitelmia. :)

Sairaalassa maatessa menee oma hiihtoloma :( raskaana olevien osastolla.Olen 22rv ja 2cm kohdunkaulaa jäljellä.Tiputettu suoneen lääkettä ja suun kautta otettu myös lääkettä mikä estää supistuksia.Lääkäri miettii pitäisikö tukiommel nukutus operaatio tehdä minulle sillä hyvin viikkoja saisi lisättyä.

Sairaalassa maatessa menee oma hiihtoloma :sad001 raskaana olevien osastolla.Olen 22rv ja 2cm kohdunkaulaa jäljellä.Tiputettu suoneen lääkettä ja suun kautta otettu myös lääkettä mikä estää supistuksia.Lääkäri miettii pitäisikö tukiommel nukutus operaatio tehdä minulle sillä hyvin viikkoja saisi lisättyä.

Toivottavasti pikkuinen pysyy vielä useamman viikon vatsassa. Voimia, varmasti raskas tilanne kaikin puolin. :shy:

Ei lomamatkaa, vaikka olikin alkuun suunnitelmissa. Sitten kävi mielessä kotimaanmatkailu, mutta sairastumiset sitten veivät nekin haaveet. Ja eläintenhoitoa ei niin vain järjestetä lyhyellä varoitusajalla. Ensi talvena minulla ei ole talvilomaa.

Sairaalassa maatessa menee oma hiihtoloma :sad001 raskaana olevien osastolla.Olen 22rv ja 2cm kohdunkaulaa jäljellä.Tiputettu suoneen lääkettä ja suun kautta otettu myös lääkettä mikä estää supistuksia.Lääkäri miettii pitäisikö tukiommel nukutus operaatio tehdä minulle sillä hyvin viikkoja saisi lisättyä.

Tsemppiä kovasti sinne! :Heartred Toivottavasti saatte vielä kerättyä mukavasti lisää viikkoja, onneksi olette hyvässä hoidossa!

Takaisin