Hieroja /jäsenkorjaus/akupunktio

MustaRuusu

Satasella mukana keskusteluissa
Marraskuiset 2025
Avaan tämän keskustelun nyt vielä tännekin, kun meitä on tuolla salaisella puolella vielä aika vähän 🤭

Oletteko olleet hierojalla tmv alkuraskauden aikana?

Olen tavannut käydä jäsenkorjaajalla 2kk välein. Tänään varattiin uusi aika ensi viikolle yhtään miettimättä sen enempää..

Sitten tajusin vasta googlettaa ja google antaa hyvin ristiriitaisia mielipiteitä aiheeseen 😅

Lisätwistin tähän tuo se, että jäsenkorjaaja on mun yksi työntekijä. Ja nyt mun pitää sitten vissiin kertoa hänelle, että olen raskaana... Ettei vaan käy köpelösti sen takia 😰

Hierojalla voi normaalisti käydä. Oon nyt 24+3 ja viimeksi perjantaina kävin ja ensi viikolla uudestaan. Sitten kokeilin vahingossa biodynaamista osteopatiaa, joka on ihan turvallinen, mutta itselle täysin hyödytön.

Edit:huops, ei ollutkaan yleisen puolella 🤣

Olen tavannut käydä jäsenkorjaajalla 2kk välein. Tänään varattiin uusi aika ensi viikolle yhtään miettimättä sen enempää..

Sitten tajusin vasta googlettaa ja google antaa hyvin ristiriitaisia mielipiteitä aiheeseen 😅

Lisätwistin tähän tuo se, että jäsenkorjaaja on mun yksi työntekijä. Ja nyt mun pitää sitten vissiin kertoa hänelle, että olen raskaana... Ettei vaan käy köpelösti sen takia 😰
Mulla on kanssa aika jäsenkorjaajalle. En ollut aatellu kertoa, mutta kai se pitää varmuuden vuoksi. Ei sentään ole mitenkään tuttu, mutta en silti haluaisi vielä kertoa kelleen raskaudesta.

Mulla on kanssa aika jäsenkorjaajalle. En ollut aatellu kertoa, mutta kai se pitää varmuuden vuoksi. Ei sentään ole mitenkään tuttu, mutta en silti haluaisi vielä kertoa kelleen raskaudesta.
Minä kerroin tänään... Ja sanoi, että onneksi kerroin. Hän ei ollut käynyt jotain tiettyä kurssia ja hän saa korjailla jäseniäni viikosta 16 eteenpäin 😅

Minä kerroin tänään... Ja sanoi, että onneksi kerroin. Hän ei ollut käynyt jotain tiettyä kurssia ja hän saa korjailla jäseniäni viikosta 16 eteenpäin 😅
Okei, parempi kysyä sitten pitäskö aika perua. Mä itse asiassa kävin kuun alussa ja silloin oon ollu jo raskaana. Onneksi ei käyny kuinkaan.

Ei suositellut minunkaan jäsenkorjaaja hoitoa ekalla kolmanneksella, niin peruin ajan. Tää ois ollu mun toinen kerta ja luultavasti olisi riittänyt pitkälle selän korjaamiseen ja tätä odotin innolla. No ei kyllä te mieli riskeerata mitään

Mä oon aiemmissa raskauksissa käynyt sekä hierojalla että akupunktiossa, kun oin aina loppuvaiheessa kärsinyt melkoisista selkäkivuista. Tuskin tällain 40v on tulossa sen helpompaa kuin 25v 🙈
Akupunktio oli ainoa joka toimi hermosärkyyn. Mulla loppuraskaus aiheuttaa turvotusta myös selän hermojuuriin, josta aiheutuu sit inhottavia hermokipuja sekä käsiin että iskiakseen. 😕

Takaisin