Avaan tämän keskustelun nyt vielä tännekin, kun meitä on tuolla salaisella puolella vielä aika vähän 
Oletteko olleet hierojalla tmv alkuraskauden aikana?

Oletteko olleet hierojalla tmv alkuraskauden aikana?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on kanssa aika jäsenkorjaajalle. En ollut aatellu kertoa, mutta kai se pitää varmuuden vuoksi. Ei sentään ole mitenkään tuttu, mutta en silti haluaisi vielä kertoa kelleen raskaudesta.Olen tavannut käydä jäsenkorjaajalla 2kk välein. Tänään varattiin uusi aika ensi viikolle yhtään miettimättä sen enempää..
Sitten tajusin vasta googlettaa ja google antaa hyvin ristiriitaisia mielipiteitä aiheeseen
Lisätwistin tähän tuo se, että jäsenkorjaaja on mun yksi työntekijä. Ja nyt mun pitää sitten vissiin kertoa hänelle, että olen raskaana... Ettei vaan käy köpelösti sen takia![]()
Minä kerroin tänään... Ja sanoi, että onneksi kerroin. Hän ei ollut käynyt jotain tiettyä kurssia ja hän saa korjailla jäseniäni viikosta 16 eteenpäinMulla on kanssa aika jäsenkorjaajalle. En ollut aatellu kertoa, mutta kai se pitää varmuuden vuoksi. Ei sentään ole mitenkään tuttu, mutta en silti haluaisi vielä kertoa kelleen raskaudesta.
Okei, parempi kysyä sitten pitäskö aika perua. Mä itse asiassa kävin kuun alussa ja silloin oon ollu jo raskaana. Onneksi ei käyny kuinkaan.Minä kerroin tänään... Ja sanoi, että onneksi kerroin. Hän ei ollut käynyt jotain tiettyä kurssia ja hän saa korjailla jäseniäni viikosta 16 eteenpäin![]()