Hemmottelu

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Miten hemmottelette itseänne? Milloin viimeksi? Mitä kaikkea kuuluu ihanaan hemnotteluhetkeen? Miten hemmottelette muita?

Olen lapsivapaalla, joten sanon yksin, teen kasvohoidon ja hiusnaamion, herkuttelen. Nukun pitkään, katson romanttisia komedioita 🥰
Iltaisin on ihana hemmotella itseään sohvannurkassa ja valvoa.
Joku kylpylä/shoppailuhotelliviikonloppu olisi ihana!

Viimeisimmästä hemmotteluhetkestä on vierähtänyt tovi, sillä vauva on niin pieni ja rytmi olematon, joten tässä elämäntilanteessa olen huono ottamaan itselleni aikaa hemmottelua varten.

Kunhan vauva kasvaa hieman isommaksi pystyy tekemään enemmän. Kaupoilla/kirppiksillä yksin pyöriminen on minulle hemmottelua ja omaa aikaa jonka jälkeen jaksan itse paremmin. Myös tv-sarjan katsominen herkkujen kera menee kategoriaan hemmottelu. :smiling face with heart-eyes: hieronta on myös harvinaista herkkua jossa joskus käyn. Pukinkontista löytyy hierontavasara miehelle, jos itsekkin innostuisi tästä.

Miestä hemmottelen hieronnalla, lähtemällä lasten kanssa retkille ja joskus mummolaan yöksi jotta hän saa nukkua ja heräillä rauhassa. Ostan myös miehelleni hänen lempiherkkujaan piiloon.

Lasten hemmotteluun kuuluvat varmasti herkut, satuhieronta, vaahtokylvyt, yhdessä kiva tekeminen, retket. Aika arkisia asioita kyllä, mutta ainakin esikoiselle tärkeitä :smiling-eyes:

Laskisinkohan saunassa käymisen tähän 🤔 sitä kun lämmitetään päivittäin niin tulee käytyä nopeissa iltalöylyissä kun saa lapsen nukkumaan. Vähän samanlainen arkinen rituaali, kuin jollekin on vaikka iltatee tai lämmin suihku. Suklaan syöntiä en laske, se on lähinnä järjissäselviytymiskeino tässä unenpuutteessa 🙈

Käyn saunassa, laitan kasvonaamiota, lakkaan kynsiä ja ehdottomasti nukun pitkään.

Takaisin