Hemmotellaanko sinua?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Miten teitä hemmotellaan ja kuka sitä tekee?

Olen hirveän mukavuudenhaluinen ja kaipaan hemmottelua. Onnekseni lähipiiri hemmottelee 😍 💕 Herkuilla ja lahjoilla, omalla ajalla, ottamalla koppia lasten- ja eläintenhoidosta.
Olen myös opetellut hemmottelemaan itse itseäni. Nyt olen nauttinut suuresti siitä, kun olen vienyt rikkinäisiä tavaroita pois ja suunnitellut millaisia hankimme uuteen kotiin tilalle.
 
Aluksi ajattelin, että aika harvoin saan hemmottelua osakseni, mutta sitten kun aloin tarkemmin miettimään niin kyllähän mies hemmottelee mua jollain tavoin lähes päivittäin. Saan aina tarpeen mukaan omaa aikaa. Hän myös ottaa mut iltaisin kainaloon ja hipsuttelee tai hieroo. 🤤 Välillä hän yllättää ja hoitaa jonkun tekemättömän homman tai tekee iltapalaa pyytämättä tai tuo jonkun pienen herkun kaupasta. Eli aika arkisia tekoja, mutta sitäkin merkityksellisempiä. 🥰

Itse hemmottelen itseäni mm. omalla ajalla, treenaamalla, huoltamalla kehoa, syömällä hyvää ruokaa, herkuttelemalla, saunomalla tai erilaisilla kasvo- ja vartalohoidoilla.
 
Meillä on samanlaista hemmottelua kuin edellisellä. Välillä saan kukkia jne. Ja meillä on ylipäätään paljon arjen läheisyyttä ja toisen huomioimista. Jos olen aivan poikki saan nukkua pidempään jos puolisokin on aamulla kotona. Sillon ehtii yleensä syödä aamupalankin rauhassa. Välillä viikonloppuisin hemmotellaan vähän isommalla herkkuaamiaisella☺️.
Myös itsen hemmottelu on tärkeää varsinkin näin vauvavuonna jos siihen vain tarjoutuu mahdollisuus. Hyvää ruokaa, pysähtymistä, joogaa, mikä nyt milloinkin tuntuu hyvältä ja tuo hyvää oloa. Välillä se on reipas ulkoilu ja välillä sohvalla röhnöttäminen sipsipussi kädessä😆
 
Omaa aikaa saan kerran viikossa (yleensä menen harrastukseen) ja kerran viikossa saan nukkua aamulla pitkään. Joskus puoliso hieroo. Muuten ei pahemmin hemmotella. Syntymäpäivänä, äitienpäivänä ja jouluna saa lahjoja. Kukkia saa kerran vuodessa (äitienpäivänä) ja suklaata jos olen laittanut kauppalistaan. Halauksia ja lähekkäin oloa ja sellaisia arkipäivän rakkauden osoituksia kyllä on, mutta en miellä niitä hemmotteluksi. No toisinaan hemmottelen itse itseäni.
 
Takaisin
Top