Helppiä tarvitaan!!

Kirppu^

Sukkela juttelija
Auttakee ja neuvotkaa.. mulla ja miehellä on 4vuotta kohta seurustelusta mennyt,ollaan kihloissa,naimisissa ja 6kk ikänen vauvelikin löytyy,onhelma on se että olen ihan hirveen mustasukkainen.. en anna sen vilkuilla muita naisia rintohin/takamuksiin,ja tämä on vielä miehestäkin ihan ok eikä haluakkaan kun riitän hänelle mutta ongelma on seuraavanlainen elikkäs olen myös samanlainen lehdistä/tvstä.. mulla niinku yksinkertaisesti kilahtaa päässä kun näen että mies näkee lehestä esim naisen kuvan...onks neuvoa!!sit mies vaan haukkuu yms..

Kiitos vastauksestasi.
Joo,kyllä tiedän että pahimmasta päästä on tää mustasukkaisuus kyllä.Muuten mies hyväksyy asiat muttei ymmärrä sitä etten anna telkkarii tai lehtiä lukea sen varjolla että se näkee sieltä naisia,siis annan kahtoa naisia naamaan mutta yksinkertaisesti kilahtaa kun näen tai tiedän että se menee kahtoon takamukseen tai rintoihin.Esim:Mä tahtoisin kovasti miehen kanssa yhdessä katella tvtä mutta sit aina lopahtaa innostus tähän. monesti olen ajatellut näin: kahdestaan kun lapsi nukkuu,jotain hyvää,lähekkäin ja joku leffa mutta... kaikki jää siihen kun on tämä  etten kestä jos se kattelee naisia alempaa. Ja tiedän myös sen että se ei varmaan niistä tvstä olevia naisia koskaan itselleen saa mutta se että hän miettii niitä sit jos on parempi kun mä,vartaloltaa,kasvoiltaa,rinnoiltaa tai takamukseltaa ja siin on toinen asia joka saa mut raivoamaan että miettis muita parempia.ja tähän ei ole muuta selitystä kun se että Tuntuu vaan yksinkertaisesti pahalle jos mieheni niin tekisi ja tietty sekin ulkomaailmassa ettei löytäis toista ja tämä ulkomaailma jutun mies ymmärtää ja hyväksyykin mutta ei tota lehti/tv juttua josta riidellään melkeen joka päivä. Psygolokille meitä on tarjottu asiasta muttei se auta,sillä ite me tunteet tiijetään eikä psygoloki voi niihi vaikuttaa.

Täällä kans yks mustasukkanen akka emoticon

Mä olen sen asian vaan heittäny aikalailla huumoriksi..
Ja alkanut ajattelemaan asiaa niin, että senkus kattelee ja flirttailee, mutta tulee kotiin hoitamaan hommat loppuun.. Normaaliahan se on, että kattellaan ja arvostellaan. Me naisetkin sitä teemme, eikö?! emoticon

Huumori auttaa monessa asiassa, ainakin meillä emoticon

Itse olen aikoinani käynyt useammalla psykologilla ja koin sen ihan tarpeelliseksi vaikkei sieltä nyt mitään suoria vastauksia saanu mihkään. Mutta sen siellä tajusin, että mun pään sisällä olevat ongelmat piti jotenkin setvii eikä kaataa kaikkea sen toisen (seurustelukumppanin) niskaan. Sit vasta mun suhteista vois tulla jotain tai sitten löytäisin rauhan elää ihan yksin onnellisena. Mustasukkaisuutta en enää tunne, ja meillä sentään ukko kattoo netistä kaiken maailman iltapäivälehtien tissinsuurennusjutut ja -kuvat. Joitain vuosia sitten hän itse oli kovin mustasukkainen minun nettisurffailuistani (lähinnä sätistä), mutta sekin taitoi juontaa hänen epäonnistuneista suhteistaan. Mä uskon siihen, että kaikkiin tunteisiin on jokin syy. Se pitää vain kaivaa esille ja miettii, kuinka niitä tunteita vois hallita, ettei ne pääse pilaamaan omaa elämää eikä myöskään sen toisen elämää. Ja taitaa olla niinkin, että vauva imee äitinsä käyttäytymistä itseensä tiedostamattaan myös isompana ja niin ne ongelmat siirtyy sukupolvelta toiselle...

Oorait.. mutta en tiiä mistä tää johtuu,tuntuu vaan että pää pimahtaa täysin kun näen että mies kattelee naisia saatikaan vähäpukeisia tai rintoja/takamuksia..se vaan tuntuu pahalle yksinkertaisesti,oon koittanut käydä läpi itse näitä asioita yms... nii en vaan voi mitään .. välillä pää sanoo että anna katsoa mutta sit taas että ei,se sattuu jos se niin tekee :( ja tahtoisin ratkaisun tähän.. pelkään että mies vertailee mua johki toiseen,esim tvss johku naisen.. vartaloltaan tykkää jostai muusta,rinnoiltaa,perseeltää.. ja se ei mun kaaliin kyll mahu..

Kiitos vastauksestasi.
Olen mieheltä kysynyt ja tuhannet kerrat keskusteltu yökaudet asioista.Olen kysynyt mieheltä,että jos se näkee naisen tai vahingossa naisen rinnat/takapuolen jossain tilanteessa(ei mene varsinaisesti tarkoituksella katsomaan),on vastannut että ei mitään,koska riitän hänelle täysin ja sanoo että musta parempaa ei ole,ja siksi minut aikoinaan valitsi kun olin sen mieleen ja täytin sen vaatimukset naisia kohtaan.Kyllä mies kehuu mua joka päivä rinnoiltaa,ulkonäöltä,takamukseltaan,ja muistaa sanoa joka päivä että rakastaa eikä koskaan halua erota minusta.
Eli mitä olette tästä mieltä?

Ihana kuulla teiltä mielipiteitänne :) <3

Kiitos vastauksestasi.
Olen mieheltä kysynyt ja tuhannet kerrat keskusteltu yökaudet asioista.Olen kysynyt mieheltä,että jos se näkee naisen tai vahingossa naisen rinnat/takapuolen jossain tilanteessa(ei mene varsinaisesti tarkoituksella katsomaan),on vastannut että ei mitään,koska riitän hänelle täysin ja sanoo että musta parempaa ei ole,ja siksi minut aikoinaan valitsi kun olin sen mieleen ja täytin sen vaatimukset naisia kohtaan.Kyllä mies kehuu mua joka päivä rinnoiltaa,ulkonäöltä,takamukseltaan,ja muistaa sanoa joka päivä että rakastaa eikä koskaan halua erota minusta.
Eli mitä olette tästä mieltä?

Ihana kuulla teiltä mielipiteitänne :) <3

No mä oon sitä laatua kai erikoinen nainen, että mä en halua kuulla rakkaudentunnustuksia ja ulkonäön ylistyksiä joka päivä. Semmonen ahdistaa, koska itse en ole sanallisesti mitenkään aktiivinen. Mut kuulemma moni nainen ei usko, vaikka mies jotain sanoo, ja sit semmonen alkaa pännii miestä kun pitää tolkuttaa samoja asioita joka päivä. Sinuna uskoisin miestäsi kerrasta ja alkaisin työstämään omaa itseluottamusta. Sehän tapahtuu oman pään sisällä, vaiks ehkä tarviikin alkuun toisen rohkaisevia sanoja (joita kai olet jo saanutkin) emoticon

Takaisin