Kiitos vastauksestasi.
Joo,kyllä tiedän että pahimmasta päästä on tää mustasukkaisuus kyllä.Muuten mies hyväksyy asiat muttei ymmärrä sitä etten anna telkkarii tai lehtiä lukea sen varjolla että se näkee sieltä naisia,siis annan kahtoa naisia naamaan mutta yksinkertaisesti kilahtaa kun näen tai tiedän että se menee kahtoon takamukseen tai rintoihin.Esim:Mä tahtoisin kovasti miehen kanssa yhdessä katella tvtä mutta sit aina lopahtaa innostus tähän. monesti olen ajatellut näin: kahdestaan kun lapsi nukkuu,jotain hyvää,lähekkäin ja joku leffa mutta... kaikki jää siihen kun on tämä etten kestä jos se kattelee naisia alempaa. Ja tiedän myös sen että se ei varmaan niistä tvstä olevia naisia koskaan itselleen saa mutta se että hän miettii niitä sit jos on parempi kun mä,vartaloltaa,kasvoiltaa,rinnoiltaa tai takamukseltaa ja siin on toinen asia joka saa mut raivoamaan että miettis muita parempia.ja tähän ei ole muuta selitystä kun se että Tuntuu vaan yksinkertaisesti pahalle jos mieheni niin tekisi ja tietty sekin ulkomaailmassa ettei löytäis toista ja tämä ulkomaailma jutun mies ymmärtää ja hyväksyykin mutta ei tota lehti/tv juttua josta riidellään melkeen joka päivä. Psygolokille meitä on tarjottu asiasta muttei se auta,sillä ite me tunteet tiijetään eikä psygoloki voi niihi vaikuttaa.