Helmimasut savuttomiksi !

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nuu_

Piirimestaruustason postaaja
Tälläsen aattelin tänne laittaa.
Eli meille jotka kamppailee tupakoinnin kanssa.
Itellä palanut viimeisen viikon sisään yhteensä alle puolikas tupakka.
Plussan jälkeen poltin päivän tai kaksi.
Kunnes katkoin loput tupakat.
Normaalisti poltan 20-30/pvä, eli paljon.
Helppoa ei oo ollut, mutta hengissä edelleen [:D]

Super tiukka kyllä tekee, kun tottunut polttamaan n. 35 tupakkaa/pv ja nyt sitten vain muutamat savut päivässä :D

Moi,
itsekkin oon taistellu tän tupakoinnin lopettamisen kanssa ja aina se tuntunut niin mahdottomalta.
Nyt kuitenkin 6viikkoo jo polttamatta, ei myöskään mitään nikotiini korvaus hoitoja, vaan kirja.
Uskokaa tai älkää suosittelen lämpimästi lukemaan: Allen Carr/Stumppaa tähän!
Toimii melko varmasti!!

Tsemppiä!!

Mie kans lopetin tupakin polton. Olin ennen plussaa tosi kipeenä, niin jäi sillon vahingossa polttaminen ja sitten plussasinki niin jätin kokonaan tuon polttamisen.

Lähinnä tiukkaa teki tilanteet missä normaalisti poltin.. Nyt jo voiton puolella,vaikka ajoittain polttamista ajattelenkin.
Savuttomana jo 8 viikkoa [:)]

Tsemppiä kaikille!!

Päivän rutiineja kun on hieman muuttanut, ja kahvia jättänyt vähemmälle niin tupakkaa ei ihan niin hirveästi tee mieli.

Wastis; Itselläni kanssa kolme km takana. Tupakoin silloin, ja nyt päivittäin mielessä olisiko tullut keskenmenoja, jos olisin heti lopettanut tupakoinnin. Jotenkin sitä vain ajatteli, että ei minun kohdallani.

Eilen oli vaikea päivä, ja sorruin polttamaan yhden tupakan. Heti stumpattua iski kauhea morkkis ja itku oli kurkussa.

eilen takana kokonaan nikotiiniton päivä !
Tänään tulossa näköjään toinen [;)]
ilman apuja siis menty nyt [:)]

Ihan pakko toivotella kaikille valtavasti tsemppejä tupakoinnin lopettamiseen! Ootte supersissejä kaikki ja pystytte siihen aivan varmasti! [:)]

(tulee ihan stalkkausolo näin tuntemattomille puhua, mut wastis, tulin erityisen iloiseksi kun luin sun plussauutisista ja haluun toivottaa sulle vielä erityisesti onnea plussasta ja hurjasti tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen, sun tarinas on jotenki iskeny muhun tosi kovaa![:)])

JESS !!!
Eilinen ja edellispäivä vallan ilman nikotiinia ja tääkin tietty.
Mutta taidan oikeesti olla virallisesti irti siitä [:)][:)][:)]
Sais vaan nää himot hellittää myös, että voikin tehdä mieli.
Tilasin sen "Stumppaa tähän"-kirjan, jos siitäkin olis apua.

Onnittelut kaikille lopettaneille ja vähentäneille!!

täällä myöski yks joka polttaa päivässä ehkä parit jämät vaik pikkunen on matkassa mukana. ollu kyl päiviä etten oo polttanu yhtää mut enempi näitä et pitää ees vähä saaha.
yritys kova että jäis pois kokonaan!!
luulin et nyt se on yhtä helppoo ku ykkösen kans mut eipä jääkkää niin helpolla pois [>:]

mä kestin juhannuksen täysin savuttomana ja nikotiinittomana !!!!!!!!!!!!!!!!
en usko ees ite tätä[:D][:D]
Ja nyt takana 9 pvä täysin ilman mitään nikotiini pitoista[:)]

HYVÄ MINÄ
HYVÄ ME
HYVÄ MEIDÄN HELMIKUUN JOUKKUE[:D][:D][:D][:D][:D]

Minä kanssa täällä ilmottaudun savuttomuus-tiimiin!

Huomenna viiminen työpäivä, jolloin kyllä menee vielä muutama kevyt savuke (tiedän, että kevyt savuke on yhtä kuin tavallinen, mutta se kuulostaa jotenkin KEVYEMMÄLTÄ ku punanen nortti..) [:D]

Ja sitten tosiaan alkaa 3:n viikon kesäloma, jolloin lopetan tupakoinnin.

Joskus aikoinaan lopettanut muutamaankiin otteeseen ihan tosta noin vaan ilman mitään korvikeapuja, mutta silti aina se rööki palannut elämään...aina drinksien yhteydessä, mutta tällä kertaa se oikeesti voisi jäädäkin, ku olis melkeen sen vuoden (8kk) savuttomana.

Mä suosittelen sitä inhalaattoria, saa tekemistä käsille,
voi "poltella" sitä.
Toimi mulla.
Käytin n. viikon kunnes sekin jäi [:)]
Ja mä olen polttanut paljon.
Helppoa ei ollut, ei oo vieläkään,
mutta kyllä sen kärsii kun tietää miksi[:D][;)]

wastis: hienoa, Onnittelut!!![:D]
tämä ei pystyny juhannusta oleen ilman.[>:] ja on tuota sen jälkeenki taas tullu käryytettyä. ei paljon mut kuitenki nii et morkkis on[&o]
ootko sä nyt ollu kokonaan ilman? [:)]

piitzu: peukut lopettamiseen!![:)]

jep jep, täällä siis on jämiä polteltu, pari päivää viime viikol oli et en polttanu yhtää. tänään en oo vielä ainakaa polttanu ja yritänki nyt tosissaa ku keskiviikkona on neuvola et sais sanoo et en enää polta [:D]
hirvee morkkis tulee heti ku ees yhet savut vetää.[:'(]

Ronny joo oon ollu nyt reipas pari viikkoa kokonaan ilman mitään nikotiinia[:)]
Sitä ihmetelen ite miten oon pystyny, niin ihmettelee myös kaverit.
Kukaan ei uskonut että pääsisin noin nopeeta irti, oon sellanen kessuttelija
ollu kuitenkin viimisen kymmenen vuotta[:D][:D][:D]
Mut luoja kuinka vaikeeta se oli....

3:s päivä savuttomana!!

Päätin 3.7.lauantaina kavereiden häiden jälkeen, että tupakointini loppuu sunnuntaina. Ja niin se loppuikin. En vaan ottanut enää pieniä savujakaan, en mitään ja tänään jo 3:s päivä täysin savuttomana!!! OOON ihan hurjan ylpee itsestäni!! [:D]

Yllättävän hyvin oon pystyny olee ilman tupakkaa, tosin, että nyt on niin pahoja pahoinvointikohtauksiakin aina välillä, et ehkä sekin helpottaa vähän.

Tsemppiä kaikille muillekin!!!!!

ihan mahtia Piitzu !!!!!!!!!!!!!!!!!!
nyt samalla tavalla sitten vaan !![:)][:)][:)]

Halusin vaan toivotella kaikille tässä ketjussa kirjotelleille kovasti tsemppiä!

Itse lopetin, kun olin rv 9. Ennen raskautta meni suunnilleen aski päivässä, raskauden tultua tietoon vähensin radikaalisti ensin 5, sitten 1-3, kunnes tajusin, että en enää tarvii nikotiinia, muuta kuin aamuisin ja iltaisin, jolloin söin ehkä muutaman päivän nikotiinipurkkaa ja sitten sekin jäi.  Enkä hetkeäkään ole katunut ja yllättävän helposti ne nikotiinin halut loppui, kun ajatteli tupakointia matkalaisen kannalta. Nyt tupakan savu ja se haju mikä tupakoitsijoista, esim. kaupungissa kulkiessa lähtee, on käsittämättömän paha.

Muistakaa, että jos tulee vastaan takapakkia, niin se ei ole pelin menetys, vaan siitä on hyvä jatkaa. Jokainen savuke on kuitenkin vähemmän ja vähitellen ne alkaa maistuakin aikas[:'(] Itse yritin välttää sellaisia tilanteita, joissa oli tapana savutella (aamusavuke varsinkin oli kaikista pahin) Aloin sitten syömään kurkkupastilleja siinä tilalla, sain tavallaan tupakkatauon, mutta ilman tupakkaa[:D], mikä helpotti sitä henkistä vieroittumista. Vähitellen ne pastillitkin jäi.

Kovasti onnea jo lopettaneille ja pitkää pinnaa lopettamista yrittäville. Olkaa ylpeitä itsestänne[:)]

Takaisin