Helmikuisten odottajien esittelyt

Magnoliae

Asioista perillä oleva
Maaliskuiset 2021
Elokuiset 2024
Esittäydytäänkö täällä? 😊🤩 Saa kertoa niin paljon tai vähän kuin huvittaa.

Minä aloitan! (Seuraavassa viestissä.)

Siirsinkin esittelyn vain salaiselle puolelle

Muokattu viimeksi:
Moikka! Vähän jännittää avata sanainen arkku täällä, sillä meidän piti jäädä yksilapsiseksi perheeksi. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että raskaus on totta ja helmikuussa mullistuu taas maailmamme: sekä meidän vanhempien että tuolloin miltei 4-vuotiaan tulevan isosiskon. Olen jo ikäihmisiä (38), mikä huolestuttaa aika tavalla raskauden kannalta. Mukana elämässä on myös suuria akuutteja huolia ja murheita, joita ei voinut ennustaa ja nyt eletään päivä kerrallaan. En ole voinut fiilistellä raskautta ihan siihen malliin kuin olisin toivonut. Silti se auttaa, pakko katsoa tulevaisuutta toiveikkaana.

Helou!
Meillä lapsia on kuusi, -10, -12, -13, -16, -19 ja -21. Lisäksi keskenmeno -08 ja nyt uunituore -23. Tuorein keskenmeno oli tapahtunut rv 8+3 ja huomattiin onneksi pian rv 8+6. Kovasti kummittelee taustalla ja vaivaa päätä, pelottaa. Tuudittaudun sillä, että kyseessä oli momo kaksoset, eli heillä kaikki yhteistä joka on ilmeisesti kaksosraskauksista se riskialttein.
Ehkä tämä ahdistus loppuu, kun varhaisultra on 9.7., tosin siihenkin vielä tovi aikaa. 🙈

Saa nähdä mitä tämä raskaus tuo tullessaan, kun osassa raskauksissa on ollut riesana hepatoosi, korkea rr, insuliinihoitoinen radi ja yleensä loppuvaiheessa alkaa olla proteiinia pissassa, mutta siinä vaiheessa on jo käynnistetty. Nyt la on 17.2. eli alkukuusta tulee tämäkin syntymään, jos sinne asti päästään.

Heippa! Täällä 33 vuotias odottaja Pohjois-Pohjanmaalta. Tänään plussasin ja meille olis tulossa näillä näkymin neljäs lapsi. Aikaisemmat lapset ovat -17, -19 ja -22. Yksi keskenmeno takana vuonna -22. Se tapahtui varhaisilla viikoilla. Vielä vähän epäuskoinen olo. Huomenna aamulla aion varmistella asiaa. Laskettuaika olisi 3.3, mutta meidän lapset on kaikki syntynyt viikkoja ennen, joten uskon, että helmikuisiin kuulutaan. :)

Täällä 29-vuotias esikoisen odottaja! Mies on vuoden vanhempi ja yhdessä on oltu reilu kolme vuotta. Jätettiin ehkäisy pois keväällä sillä ajatuksella, että menee varmasti vuosi raskautumiseen ja ehditään mennä naimisiin ja käydä häämatkalla hyvin ennen perheenlisäystä. Mutta miten kävikään, tärppäsi ekasta kerrasta 😂

Nyt siis menossa 8+5 ja helmikuussa pitäisi esikoisen saapua, jos vaan pysyy matkassa ja kaikki menee hyvin 🤩

Minä olen opettaja ja mies on yrittäjä. Ollaan aika liikunnallisia ja pyritään elämään terveellisesti. Tosin mies tykkää kokata ja minä leipoa, joten aika rennolla asenteella mennään 😁

Harrastan kuntosalin, hiihtämistä, juoksemista ja ihan kävelylenkkeilyä. Luen paljon ja joskus myös Netflix tai Ruutua 🤫

Oon kova stressaamaan ja murehtimaan, ja se myös varjostaa tätä raskautta 🙈 Tavoitteena on siis oppia luottamaan raskauteen ja kaiken hyvin menemiseen

Moikka!

Täällä 33v esikoisen odottaja esittäytyy. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 5 vuotta, ja raskautta yritettiin vajaa vuosi. Tuohon vuoteen mahtui yksi keskenmeno, joka selvästi varjostaa fiiliksiä tässä raskaudessa. Oon ollut tosi varovainen iloitsemaan ja suunnittelemaan tulevaa. Jospas tämä tästä, kun aika kuluu eteenpäin.

Täällä ollaan elämäntilanteessa hyvinkin valmiita lapsen tuloon: työt, talous, parisuhde ja tukiverkosto kunnossa. Onneksi nyt siis tärppäsi ja toivottavasti raskaus jatkuisi onnistuneesti loppuun asti! 🌸

Takaisin