heips!

larry

Silmät suurina ihmettelijä
Tervehdys vaan kaikille![:D] Olen 23v. järvenpääläinen ja odotan toista lastani.. raskauksia tosin takana 3 tämä siis neljäs... viikkoja on vasta 7 että ei vielä uskalla hurrailla...[&:] laskettu olis 19.3. jännä miten sitä on ehtinyt unohtaa nämä olot melkein kokonaan... [:)] esikoinen syntyi 20.11-05. [:)]
Leppoisaa ja hyvää odotusta kaikille!
 
Hei larry! Ja onnea vaa paljon! tervetuloa joukkoomme! yllätyin ku katoin tota että sinulla tämä jo 4 raskaus ja esikoinen syntyny 05 vuonna... ne on sitten kaikki aika lailla peräkkäin tullu? :) et oo tainnu muuta keretä ku raskaana olla koko ajan.. :)
 
kiitos kiitos! [:)]
on tässä kyllä paljon muutakin ehtinyt.... yksi raskaus oli ennen Aapoa ja tässä välissä oli yksi vuonna -06.
Koskas sulla on laskettu, ja onko mones? jos passaa udella...? [:D]
 
Nii itte olen tällä hetkellä vasta rv6+, eli vielä todella alussa, esikoista ootellaan, tää on ns toinen raskaus, eka oli tuulimuna ja nyt sit heti perää taas plussasin, niin täytyy täs rauhas ootella ja kahtella jos tämä nyt menis paremmin ku se eka raskaus...

Saankos udella mistä päin suomea ootte?
 
eli järvenpäästä ollaan... mistäs itse? mullakin ensimmäinen raskaus oli tuulimuna.. se ei ole yhtään mukava kokemus...[X(]
toivotaan että nyt olisi sinulla parempi onni matkassa... [:D]
itsekkin odotan kuumeisesti että eka kolmas on ohi, ja ollaan "turvallisilla vesillä"[;)]

kerrotkos mulle miten saan tuon oman laskurin näkyviin... kun en näköjään onnistunut.... [:)]
 
Elikkäs
1. klikkaa sivun ylälaidassa "Expecting a baby"
2. klikkaa "Full-size tai mini-size-ticker" eli valitse iso tai pieni
3. pääset nyt valkkaamaan aikajanan eli valitse joku allaolevista tai klikkaa "All", jolloin saat enemmän vaihtoehtoja
4. klikkaa "step 2."
5. Valitse kute edellä
6. klikkaa "step 3."
7. laita la ja/ tai viimeisten kuukautisten alkamispäivä
8. klikkaa "Create ticker"
9. kopio/ maalaa PseudoHTML -koodi ja liitä se automaattiseen allekirjoitukseen ja TaDaa - toivottavasti toimii!
 
ja tuo oma käyttäjätili löytyy tämän sivun ihan yläreunassa, jonne sit liittää automaattiseen allekirjoutukseen se koodi.. toivottavasti osasin selittää sut oikein...
 
mutta missä ihmeessä se automaattinen allekirjoitus on, ku en sitä löydä mistään![:'(]
 
Takaisin
Top