Heinämasujen muu perhe? Eli onko muita lapsia,eläimiä yms.

Hooärrä

Jostain jotain jo tietävä
Tänne voi siis kirjoitella millainen on muu perhe-elämä ja onko perheessä jo muita lapsia ja omistaako kenties jotakin lemmikkejä yms :)

Meillä asustaa miehen lisäksi elokuussa 2008 syntynyt pitbull uros Aapo ja syyrialainen hamsteri Hempsteri Hilkkanen eli tutummin Hemu synt. 2010 kesäkuussa (eli alkaa olemaan jo vanha kaveri).
Haaveilen toisesta koirasta joka olisi mahdollisesti rescue pitti espanjasta ja narttu sellainen.
Mutta se haave saa nyt hetkeksi jäädä. Oma koirani on adoptio koira toisesta perheestä jossa se eli häkissä ja pääsi vain pissalle ulos ja koirani oli 10 kk vanha silloin kun hain koiran meille.Häkitetty sen takia että murisi perheelle ja sen pienimmälle noin vuoden ikäiselle tytölle.Nyt olen tehnyt ison työn jotta koirasta on tullut ihmiskuntakelpoinen. Lapset ovat vielä heikkokohta joka vaatii vielä työtä,ja tämäkös minua hiukan pelottaa tulevaisuudessa kuinka koiramme suhtautuu vauvaan.
Koiramme perusongelma on ollut epävarmuus ihmisiä kohtaan ja auktoriteetti ongelma kun emme tiedä taustaa sen enempää.Murisi aikaisemmin miehille ja silmälasipäisille naisille ja lapsille alle 3 v etenkin.
Nyt olemme päässeet suht hyvin ongelmasta eroon. 

Mutta kertokaapas muut mitä teidän perheistänne löytyy! :)

meidän taloudessa asuu mun lisäksi mies, 4-ja 2 -vuotiaat tytöt sekä 10 -vuotias kissa ja 9-vuotias koira. Eläimet ovat paljon ulkona mutta yön sisällä ja talvella jonku verran muutenkin, kilttejä molemmat :)

Meillä asustaa minun ja aviomieheni lisäksi koira kultainennoutaja 9v ja kissa 7v ja tietysti poikamme santeri 1v 6kk.

Meillä asustelee minun lisäkseni mies ja kaksi pientä koiraa :)
Perheenlisäystä odotellessa <3

Meidän perheeseen kuuluu minä, mies, meijän pikkupallero Mico 7kk ja 1-vuoden ikänen chihuahua vauva Simba.
Mä haluisin kans Simballe kaverin, mutta voi olla et kahen vaippaikäsen lapsen ja kahen chihuahuan kanssa vois olla stressikäyrä korkeella. Simbaki on niin villi tapaus, et jos niitä ois kaks nii huh huh :D
Onpa muuten hassua ajatella, että vielä vuosi sitten oltiin miehen kanssa ihan kahdestaan ja kohta meitä onkin 4 ja yks koira päälle!

Meillä asustaa minun ja miehen lisäksi kolme tytökissaa, 3,2 ja 1 vuotiaat :)

Kaikki on tosi kilttejä, pienempiä lapsia eivät oo nähny hirveesti. Joulun alla ekaa kertaa kävi meillä kotona semmonen 7 kuukauden ikäinen vauva niin aika kaukaa kattelivat. Tosi ihmisrakkaita kuitenkin ja jos vieraita tulee niin heti pyörivät kyllä ihmisten keskellä. Nuoremmat kissit juoksee paljon ulkonaki, tuo vanhin on sen verran ujo, että ei hirveesti täällä uudessa kodissa oo ulkona uskaltanu olla. Veikkaan kuiteski et kesällä viihtyy paremmin :) Ollaan myös miehen kanssa veikkailtu et ainakin tuo vanhimmalle saattaa jotain mustasukkaisuutta ilmaantuu kun vauva syntyy, on nimittäin sen verran meidän perään, ainoa noista joka nukkuu meidän huoneessa ja aina ovella vastassa kun kotiin tulee. Nuo nuoremmat on sitten semmosii sylikissoja, koko ajan saa paijata. :D

Eli ei varmasti tuu ongelmia kun vauva syntyy :) Ainoo vaan et vanhin kissa aukoo ovia.. Pitää varmaan aluks ainaki laittaa sitten kahvat nurin perin ovista, jos ei oo sisällä muiden huoneiden ovet lukossa niin sitten ne on auki.  En kuiteskaan haluis et nuo menee nukkuu vauvan sänkyyn.

Tulipas pitkä juttu.. Liika vapaa aikaa kun vielä tää viikko lomaa, tuntuu et tylsistyn yksin täällä kotona kun kaikki kotihommat jo hoidettu. :D

Tällä hetkellä perheeseen kuuluu minun ja mieheni lisäksi 2 sisäkissaa,
noin 7kk narttukissa ja 1vuoden ikäinen kolli.. Ja masussa asukki :)

* Sara * meille oli oikeestaan helpotus pennun hankkiminen, nyt kyllä on toi pienempikin jo vuoden vanha :) Ne sai tosi paljon seuraa toisistaan ja touhuaa kaiken aikaa keskenään, eipä meijän tarvi enää samalla tavalla leikittää, kun silloin kun koiria oli vain yksi :)

Ja kaikki oli onneks helpompaa muutenkin ton pennun kanssa, kun seuras niin paljon vanhemman esimerkkiä.
Mutta, teillä tosiaan varmasti touhua riittäis, jos pennun vielä ottaisitte ;) ei ainkaan tekeminen loppuisi kesken.. kun vielä esikoinenkin noin pieni!

Isabell: Nii voi kyllä olla, että siinä mielessä pääsis helpommalla ettei tarviis leikkiä ite niin paljon. Mua kauhistuttaa vaa lenkittäminen, kun Simbankin kanssa on aina taistelua päästä ovista ulos, kun se pelkää rattaita, eikä suostu tulemaan samaan aikaan ulos. Oon koittanu laittaa sitä vaunuihin, mutta siellä se sekoo ihan kokonaan ja menee aina Micon naamalle makaamaan. Siy ku ois tuplarattaat ja kaks koiraa, jotka ei suostu tulee ovista, niin saattais jäädä lenkkeilyt vähiin :D
Ja sitte vielä sais suojella kahta pikkukoiraa, ku Mico nyt jo nappaa Simbaa hännästä tai korvasta kiinni, jos Simba menee sen lähelle ja sitten kun Miksu kunnolla lähtee liikkeelle, niin Simba saa kyllä pitää varansa :D
Minkä rotusia teidän koirat on ja miten ne lapsiin suhtautuu? Meijän Simba tykkää "isommista" lapsista kauheesti, mutta vauvoista, se ei oo oikeestaan kiinnostunu. Välillä käy Micoa haistelemassa ja koittaa ehkä leikkiä, mut sit tosiaan vähä pelästyy ku Miksu nappaa siitä kiinni.

Mua hienoisesti hirvittää että kuinka elämä sujuu sitten, kun vauva tulee ja
on nuo kaksi kissaa.. Toinen on aivan rauhallinen, pysyttelee omissa oloissaan
eikä hypi sängylle jne.. Mutta taas tuo toinen on aivan mahdoton välillä..

Kun kerrottiin läheisille vauvasta melkein kaikki kysyi heti että "koskas kissoista
luovutte?" Enkä hyvällä tahdollakaan halua luopua jos ei pakko ole.. :/

Meillä perheeseen kuuluu avomiehen ja miehen bernhardinkoiran lisäksi minun aiemmista suhteista lapset 6/05 ja 7/10.
Kolmas lapsi siis tulossa ja miehelle ensinmäinen, kovasti siis odotetaan :)

Meidän perheeseen kuuluu avoimies, esikoinen ja kaksi 7kk ikäistä maatias-sisäkissaa. Junioria siis odotellaan saapuvaksi. Oli loistava aika ottaa kissanpennut vielä kun poika ei liikkunut. Itse meinaan mennä verikoikeisiin toksoplasman takia kun kisut olivat kuitenkin syntyneet maalla ja toiselta löytyi suolinkaisia... voitte kuvitella että sain lievähkön hepulin ja kiikutin pojan lääkäriin että sain lähetteen kakkanäytteeseen :D Tuukka kun rakastaa edelleenkin leikkiä kylppärissä lattialämmityksen ja pesukoneen takia. Hiekka-astia tosin saunan puolella ja ovi kiinni, mutta suolikaisen elinkaari aika jännä...

Meidän perheeseemme kuuluu lisäkseni avomieheni, tyttäremme Juttis (6/10) ja vanhuksemme sekarotuinen narttukoira Sissi.

Jännitimme esikoisen syntyessä että kuinka vanha koiramme suhtautuu vauvaan ja joudummeko luopumaan siitä. Annoimmekin Sissin hetkeksi hoitoon anoppilaan että vauva ja minä pääsemme kotiutumaan.

Koiramme otti kuin ottikin perheenjäsenekseen tytön ja ilman mitään ongelmia, ilmeisesti vain ajatteli että nyt on yksi käsipari lisää paijaamassa häntä. emoticon

heh, no meillä taas on Lauma eli 10 Alaskanmalamuuttia ( 5 urosta ja 5 narttua) ja 3 kissaa. Harrastamme molemmat rekiurheilua joten tämän määrän koirien pito on enempi valittu elämäntapa. Koirat elelevät pääsääntöisesti tarhassa, mutta päivittäin on vuorollaan joku sisälläkin. Olemme paljon koko poppoo ulkona, syksystä kevääseen. pahimpaan sääskiaikaan välttelemme niitä osan päivää sisällä. Mieheni lisäksi meillä on 14 ja 12 vuotiaat pojat ja nyt sitten tulossa pikkuinen LA: 7.7.-12. Jännää nähdä kuinka käy, tuleeko tästäkin Anni-Petteristä 2 kielinen eli kuten itse olin opin sekä koirien että ihmisten kielen. :D) koiran kyljessä on lämmitelty, hoidettu pikku pipit ja henkiset haavat, liikuttu paikasta toiseen ja oppittu kävelemään turkista kiinni pitämällä. Eläimet on iso rikkaus ja rakkaus/turva on mittaamaton mitä niiltä saa.

Meillä täällä asustaa mieheni lisäksi kaksi maatiais kissaa, 6 ja 3 vuotiaat. 
Kesäisin aika ulkosalla viihtyvät mutta näin talvis aikaan viettävät kissan päiviä sisällä lämpimässä:) Killien lisäksi löytyy sekarotuinen noutaja/sakemanni koiruli.
Täällä on kans törmätty kysymyksiin, minne kissat laitatte kunhan vauva syntyy? :/ 
En laita niitä omasta kotoa minnekkään pois! 

Meillä voi myös olla mustasukkaisuutta vanhemman kissan puolelta. Nukkuu yöt vieressä ja tälläkin hetkellä koprii näppistä tossa nokan eessä.Mutta oon ajatellu että kunhan vauva tulee niin suljen niiltä makkarin käytön kokonaa, en myöskään halua että menevät vauvan sänkyyn tai rattaisiin. Uskon että elukatki on sopeutuvaisia eikä tuu mittää isompia ongelmia..

Tulipas siinä sepostus :)

Meidän pikkuperheessä itseni ja Masukin lisäksi elelee 3vuotias koira, sekä 4 ja 5 vuotiaat kissat.. =)

Meidän perheeseen kuuluu avomiehen lisäksi elokuussa-09 syntynyt neiti.
Kovasti esikoinen odottelee isosiskoksi tulemista... :-)

Meillä taas porukkaan kuuluu avomiehen lisäksi hänen 5-vuotias poikansa pari päivää viikossa ja sitten mun kohta 4-vuotias kääpiösnautserini Kaapo. Tässä jännitänkin kovasti että kuinka Kaapo ottaa vastaan pikku rinsessamme sitten kesällä. Ei ole kovasti kokemusta vauvoista. On kyllä nähnyt vauvoja...

Takaisin