Niin se aika menee :) Täällä menossa 17+1. Ja enää ei pitkä aika rakanneultraan. Ensimmäinen lomaviikko takana ja joka ikinen päivä on satanut vettä! Huoh! Nyt se kesä ja oikeasti lämpimät ilmat! Siis sellaiset että tarkenee lyhyissä vaatteissa, vaikkei paistaisi.
Vähän meinaa tympiä, kun yhtä syksyä ollut viimeiset 9kk :/
Tympii jo koko perhettä kun kuravaatetta saa edelleen vetää joka herran päivä päälle. Ja se niitten peseminen ja kuivattaminen..
Lapset menee tänään yökylään ja mä rupean rakentamaan kaneille talveksi uutta ulkohäkkiä. Pääsee lapionvarteen heilumaan, kun se täytyy kaivaa maahan puolen metrin syvyyteen 6 neliön alueelta. Täytyy tehdä rauhallisesti ja pitää taukoja :)
Ihanaa, sunnuntaina laivalle seisovaan pöytään :) Aijon kyllä syödä sydämeni kyllyydestä, enkä mieti yhtään määriä. Harmi vaan, kun mahaan mahtuu nykyään niin vähän ruokaa :/ mutta pääasia, että pääsee hetkeksi kotiympyröistä. On taas mennyt monta kuukautta ettei ole juuri tullut käytyä lähikauppaa kauempana..
Oletteko tehnyt vauvalle jo hankintoja?
Mä olen netistä ostanut pieniä 50cm vaatteita, jos on sattunut kohdalle. Hokasin just, että kaikki on sinertävää, vihreää tai ruskeaa. En osaa yhtään edes katsoa tytölle mitään.. Mutta käyhän nuo värit tytöllekin. En toisaalta edes keksi yhtään hyvää tytön nimeä, vaikka kuinka miettisin.. Enne kenties?.
Sent from my iPhone using Vau Foorumi