Heinäkuisten Facebook-ryhmä

Siilipylly

Jostain jotain jo tietävä
Edellinen ketju on mystisesti kadonnut, joten mainostelen täällä nyt vielä uudemmillekin odottajille heinäkuisten fb-ryhmää. Ryhmä on salainen eikä sitä löydä haku-toiminnolla. Laita mulle yksityisviestillä koko nimesi niin lisäilen ryhmään. Meitä on ryhmässä tällä hetkellä n.40 mukana.
 
Näkyykö siinä ryhmässä kirjotetut kommentit kaikille naamakirja kavereille? Ku ei nyt kaikkien tarviis kuitenkaan kaikkee tietää.. :)
 
Mikään mitä ryhmässä julkaistaan ei näy kellekkään muulle kuin ryhmän jäsenille, on täysin salainen:)
 
Mulle tuli viesti kyl perille... Tää vastaaminen tosiaan välillä tökkii aika pahasti...
 
Hei Siilipylly, voitko laittaa mulle yksityisviestin? Yritin sinulle tuossa viimeiset 10min laittaa, mutta ei ilmeisesti vaan lähde perille O__O Lataa viestiä, ja sitten ei näy lähteekö viesti mihinkään vai ei, se ei kuitenkaan poistu tuosta "tekstinkirjoittamistilasta" mihinkään kuten yleensä ja jostain syystä herjaa otsikosta vaikka kirjoittaisin siihen mitä! (näköjään sama juttu kun yritän tähän ketjuun postata..??) Ihan ihmeellinen viestisysteemi :eek: Olisin kysynyt ennen tuohon fb-ryhmään liittymistä, näkyykö salainen fb-ryhmä minun seinälläni kuitenkin kavereilleni, vai onko ryhmä nimetty niin ettei sitä osaa tähän yhdistää.. En nimittäin halua asioistani tuolla naamakirjassa huudella :)
 
Tuossa ylempänä tässä ketjussa on ainakin Ninspen vastaus:

Mikään mitä ryhmässä julkaistaan ei näy kellekkään muulle kuin ryhmän jäsenille, on täysin salainen:)

ja Siilipyllylle viestiä myös minulta :)
 
Hei, niin en tarkoittanut näkyvätkö kirjoittelut, tarkoitin näkyykö ryhmä itsessään omilla fb-sivuillani jotenkin. Ja jos se näkyy/ei näy, minkä niminen ryhmä on? Jos nimi on vaikkapa "laskettu aika heinäkuussa 2013 vau-keskustelijat", niin siitähän luonnollisesti arvaavat kaikki fb-tuttavat mistä on kyse :)
 
Sainkin Siilipyllyltä jo yv:n josta asia selkeni; "Ryhmä on salainen eli sitä ei pysty hakemaan fb:stä, ja siihen liittyminen ei myöskään näy seinällä. Samoin kaikki kuvat, kirjoitukset ym. näkyy vaan ryhmäläisille." Eli tässä muillekin tiedoksi! :)
 
Tää foorumi on niin outo, mä en osaa lähettää yksityisviestejä. Nyt jotenki sain laitettua jonnekin siilipyllyn ja mun välille jonkun viestin mutta en tiedä menikö oikeaan osoitteeseen :D
 
Onks toi niinku vaan heinäkuisten foorumi? Onko toukokuussa synnyttäneille mitään vastaavaa vai saako tänne tulla kuokkiin..? =) Yritin laittaa Siilipyllylle viestiä muutamaan otteeseen mut erroria sivut heitti...
 
Annis tää ryhmä on vaan heinäkuisille :) mutta yritä fb:ssa hakea jos toukokuisille olisi oma ryhmä. Sellainen ainakin on kuin äitylit ja sitten pk-seudulla asuville naisten sauna.

Emme ota tähän meidän ryhmään enää kesäkuun jälkeen uusia joten jos joku vielä haluaa liittyä niin viestiä mulle:)
 
Takaisin
Top