AamuElokuun
Puuhakas puhuja
Vapaata keskustelua
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun edellinen onnistunut raskaus on vähän yli 2 vuotias ja siitä ei tullut yhtään arpea mut nyt sellanen fiilis et tästä kyllä tulee. Täytyy vaan yrittää nyt hyväksyä nää muutokset. Tissit nyt putos pari senttiä alemmas ton edellisen kohdalla jo, niin varmaan pahempaa odotettavissaYstävän kanssa puitiin just, että kun ekasta raskaudesta on niin vähän aikaa niin nythän raskausarvet ovat toisessa raskaudessa pistäneet oikein bileet pystyyn. Eli koko maha arvissa, vanhat ja ne lukuisat uudet. Ts. Peli menetetty 8)
Olipa hyvä vinkki toi Samarin. En oo ikinä kuullutkaan, että voisi olla apua synnytyksessä ja kauppalistalle sen nyt laitoin. Laskettuun aikaan ei ole enää kuin reilu 5 viikkoa, joten kai tässä pitää alkaa valmisteluja tekeen todenteolla.Täällä myös vajaa 6 viikkoa laskettuun, la kuun vaihteessa. Eilen neuvolalääkärin jälkeen menin ja ostin vaippoja, oon niitä jo muutaman kerran hypistellyt. Myös Samarinia synnytystä varten kun viimeksi jouduin oksitosiinitippaan ja sen haluaisin välttää (https://www.vau.fi/blogit/vauvantai-katilo/ruokasooda-ja-synnytys/). Pinnis ja hoitopöytä pitäisi vielä koota mutta ne on miehen heiniä. Nyt nautin olostani.
Eilen hilluin kavereiden kanssa puolilleöin Tammerfestejä kuuntelemassa Laukontorilla. Vielä vanha jaksaa ja mahakaan ei vaivaa kunhan aina löytää vessan jostain :D
Hehe, sain mä ostettua vauvalle talkkia tänäpä! 8) esikoisella käytin sitä mikä tuli äp:n mukana ja samaa tietenkin hain uudelle apteekista :D huomenna (jos jaksaa) pitäis mööblata ni ehkä sais pari laatikkoo vauvan vaatteille käyttöön. Ihanaa kun on pieni kämppä, liian vähän säilytystilaa ja liikaa turhaa roinaa. Kirppishommat houkuttaa, mutta fb:n kautta liikkuu huonosti ja isot kirppikset on 20km päässä. Ei malttaisi ajaa edestakas että saa.siivota pöydän ja mahdolliset voitot kuluttaa bensaan...