Hei te kaikki jolla oireeton tai lähes oireeton raskaus,KUMPI TULI?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MinnaH
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
M

MinnaH

Vieras
Elikkä otsikossa jo kysymys: Jos raskautesi oli oireeton tai vähäoireinen kumpi tuli? Itsellä ainoa oire on väsymys,viikkoja 14+2. Muutamana päivänä alussa oli ruokahaluttomuutta,mutta siihen se jäi. Rinnat ovat samanlaiset kuin aina ennenkin,niissä ei minkäänlaista muutosta. Pitkään en edes uskonut olevani raskaana kun olo on ollut niin normaali. Tiesin että pahaa oloa ei kaikille tule,mutta oletin että kaikille odottajille tulee jonkinlaisia rintatuntemuksia.

Mulla ei ollut oikein muuta oireita kuin närästys koko raskauden aikana. Poika tuli.

Rintojen arkuutta oli havaittavissa jo ennen plussatestin tekemistä,ei mitään muuta. Ja tyttöhän sieltä tulee :) mahan muodosta sen kylläkin arvasi jo enne rak.ultraa.

Mulla oli melkein täysin oireeton raskaus: alkuraskaudessa oli parin kuukauden ajan pieni pistävä tunne alavatsassa, mutta sen lisäksi ja jälkeen ei mitään. Poika syntyi 2 päivää lasketun ajan jälkeen.

Melko oireeton olin minäkin. Jonkinverran väsymystä ekoina viikkoina, ja muutamia närästyskertoja, mutta eipä oikeastaan sen kummempaa. Poika tuli :)

Okei. Aika tarkalleeen fifty fifty mahdollisuudet sitten kai kumpaan tahansa :) Ei millään malttaisi enää odottaa vaan tietoa vauvan sukupuolesta :)

Tyttö. :) Vähän huonoa oloa alkuraskaudessa mikä kuitenkin helpottui syömällä. Rintojakin taisi aristaa ja munasarjoja vähän kivistää, mutta ne oli niin tuttuja tunteita kuukautisista ettei niitä voi laskea. :D

Meillä tyttöä odottaessa kaikki oireet olivat paljon voimakkaampia kuin poikia odottaessa. Siis väsymys ja etominen x 10. Jotenkin aloin itse näiden voimakkaampien oireiden vuoksi ajattelemaan, että voisi olla toista sukupuolta kuin aiemmin. En lähtisi arpomaan kumpaa sukupuolta mitkäkin oireet tarkoittavat sillä tuntuu olevan kovin odottajasta riippuvaista. Lähinnä voi verrata vain omaan aiempaan raskauteen, jos sellainen on ollut. Eli jos on kovin erilainen kuin aiempi raskaus, niin mahdollisesti on tulossa toista sukupuolta.

Siskolla oli niin oireeton raskaus, että vasta puolessa välissä tajus olevansa raskaana kun liikkeet alkoi tuntua :grin Ja tyttö tuli :)

Kivasti tullut vastauksia :) Kaksi poikaa meillä siis jo ennestään joista molemmista pääoireena oli tajuttoman kipeät rinnat jo ennen plussatestiä. Molemmista oli huono olo,mutta jälkimmäisen kanssa oksensin päivittäin viikolle 18. Mielihalut edellisissä täysin toisistaan poikkeavat,ekassa maistui suolainen,tokassa makea. Nyt ei ole edes niitä mielihaluja. Jotenkin kuitenkin uskoisin että kolmatta poikaa odotellaan <3 Ja mitään merkitystähän sillä ei ole vaikka tytöksi paljastuisikin :)

Takaisin