hei,rohkausua kaipaisin,,,

linduska

Silmät suurina ihmettelijä
Elikäs tänään sain tietää että olen raskaana ja oli aivan mahtava yllätys minulle ja miehelleni.tosin mua ahdistaa ja pelottaa koko ajan että saan keskenmenon.koska viimeksi kävi niin.miten osaisin siirtää edellisen keskenmenon menneeseen ja nauttia tästä ajasta ??[8|]
 
Sun pitää vaan yrittää rauhottua. Tilanne nyt ei ole sun käsissäs. Mikään määrä murehtimista ei pysty estämään jos huonosti käy, joten sulje silmät, hengitä syvään ja keskity puhaltamaan kaikki ahdistus itsestäs ulos. Naiset on tullu paksuksi ja synnyttäneet lapsia jo useita vuosia, miksi et siis sinäkin?

Hyväksy vain että menneet on menneitä, sanan mukaisesti, ne ei ole nyt. Älä jää murehtimaan niitä. Ajattele vaikka pienen lapsen kautta: kun se opettelee kävelemään, niin silloin tällöin kaadutaan. Joskus sattuu enempi, joskus vähempi. Mutta aina noustaan ylös ja jatketaan harjoituksia. Ainakaan mä en ole vielä törmännyt yhteenkään joka ei ois oppinu kävelemään ihan vaan koska kaatuminen pelottaa.
 
Itselläkin on tullu yhden kerran kesken. Ja sitten kun tulin raskaaksi niin alussa pelotti että "en tee mitään ettei tule kesken." Mutta sitten päätinkin että jatkan elämääni ihan normisti ja kohta olikin jo viikot täynnä.
 
Takaisin
Top