Hedelmöittymisen jälkeiset oireet

Kiinnostaa muakin :smiling-eyes: Samoin se, että jos huomasitte kiinnittymisen kivuista tai vuodosta, niin kuinka kauan sen jälkeen saitte plussan tikkuun?
 
Mulla alkoi ehkä dpo 7 menkkajomotukset ja odotin koko ajan vaan että menkat alkaa justiinsa, mutta ei sit alkanutkaan. :smiling face with heart-eyes: Oikeastaan muita oireita ei ollut ennen plussaamista, rintojen arkuuskin taisi alkaa vasta plussaamisen jälkeen. Minä nyt en kyllä ole mikään malliesimerkki oireista kertomaan, kun on raskaus mennyt tosi vähin oirein tähän saakka (nyt 17+5). Negakierroissa oli kyllä usein vaikka mitä oireita ennen menkkojen alkua.
 
Minulla sama, että esim. esikoisen raskaudessa ei ollut juuri mitään oireita, mutta negakierroissa oireita oli monesti vaikka mitä. Eli oireista tai niiden puuttumattomuudesta ei voi oikeastaan päätellä mitään.
 
Kaikista raskauksista noin viikko hedelmöittymisen jälkeen mielettömät menkkajomotukset, turvotus ja rintojen arkuus, eli kaikki oireet mitä olis voinut olla myös menkkojen aikaan ja niitä menkkoja on sitten aina odoteltu..
 
Esikoista odottaessa ei ollut oireita. Mulla on normaalisti aika voimakkaat PMS-oireet, mutta niitä ei tullut. Jokaisessa raskaudessa tuon jälkeen on ollut sama juttu, aina vaan odotettu milloin ne menkat alkaa. Nykyisessä raskaudessa oli lisäksi vahva tunne, että raskaana ollaan. Tosin niitäkin tuntemuksia on ollut muissa kierroissa, kun toive on ollut kova. Nyt tunne oli kuitenkin erilainen, ja osottautui oikeaksi :smiling-eyes:
 
Takaisin
Top