Hedelmöittymisajankohta

Piia87

Vasta-alkaja
Voitteko auttaa minua saamaan varmemman olon siitä, koska hedelmöittyminen on mahdollisesti tapahtunut. Tällä hetkellä on menossa viikot 19+4 kuukautisista laskettuna. Ennen kuin sain tietää olevani raskaana, jouduin sairaalaan ja sain vahvoja kipulääkkeitä sekä vahvan lääkekuurin useammaksi päiväksi. Nyt asia on alkanut mietityttää. Viimeiset kuukautiseni alkoivat 15.6.14. Positiivisen raskaustestin tein 21.7.Olin alkuraskauden ultrassa 7.8. jolloin sikiö vastasi viikkoja 7+0. Lisäksi olin ultrassa 1.9. kipujen vuoksi jolloin sikiö vastasi viikkoja 10+6. Np-ultran mukaan 10.9. viikkoja oli 12+1. Onko siis mitenkään mahdollista, että olisin tullut raskaaksi jo juhannuksena tai aivan juhannuksen jälkeen?
 
http://www.vau.fi/Laskurit/laskettuaika-raskauslaskuri/

Heitä tuonne sun laskettu aikasi, niin saat hedelmöittymispäivän selville. Toki voi muutamalla päivällä heittää, kannatta laskea ton ekan ultran mukaan saadulla La:lla, (eikö se yleensä tarkin mittari sikiön iästä?).
En ruvennut itse laskemaan että onko sinulla noissa eri ultrissa jtn heittoja.
 
Mulla sattuu olemaan ihan sama menkkojen alkupäivä, niin pä tietysti ultratkin osuu melko samoille kohdille! Tässä mun lukemat: alkuraskauden ultra 11.8. koko 7+6. Toka ultra 2.9. koko 11+2. Np-ultra 8.9. koko 12+1. Mulla oli ovulaatio 2.7. eli hedelmöittyminen on tapahtunut silloin. Ihan puhtaasti tietämättä asiasta mitään, ja jos vertaa vaan päiviä niin sulla on ollut hedelmöittyminen muutaman päivän ennen mua, eli kesäkuun viimeisinä päivinä? Tosin eikös siittiöt voi elää aika kauankin tuolla ja odotella munasolua. 5 päivääkin?
 
Mulla oli ovulaatio 2.7. eli hedelmöittyminen on tapahtunut silloin. Ihan puhtaasti tietämättä asiasta mitään, ja jos vertaa vaan päiviä niin sulla on ollut hedelmöittyminen muutaman päivän ennen mua, eli kesäkuun viimeisinä päivinä? Tosin eikös siittiöt voi elää aika kauankin tuolla ja odotella munasolua. 5 päivääkin?
Tai sitten kyseessä on neitseellinen sikiäminen :grin
 
Takaisin
Top