Hcg arvo

KlaaraJJ

Vasta-alkaja
Kaipailen mielipiteitänne ja kokemuksianne. Hcg mitattiin 5+2 ja se oli 1300, mitattiin uudelleen 5+4 ja arvo oli kyllä noussut mutta ei tuplaantunut sillä se oli 2130. Onkohan tämä selvä merkki tuulimunasta tai kkm? Ei vuotoja tai kipuja. Edellisessä onnistuneessa raskaudessa 5+3 hcg oli yli 3000…

Kaipailen mielipiteitänne ja kokemuksianne. Hcg mitattiin 5+2 ja se oli 1300, mitattiin uudelleen 5+4 ja arvo oli kyllä noussut mutta ei tuplaantunut sillä se oli 2130. Onkohan tämä selvä merkki tuulimunasta tai kkm? Ei vuotoja tai kipuja. Edellisessä onnistuneessa raskaudessa 5+3 hcg oli yli 3000…

Jospa raskaus ei olekaan niin pitkällä? Itselläni matala hcg tiesi keskenmenoa.. mutta en muista kuinka paljon matalalla ne oli silloin.

Mun henkilökohtainen kokemus HCG mittauksista on, että oikein mikään muu ei kerro varmaksi mitään, kuin HCG:n selkeä lasku. Mulla oli toisessa km raskaudessa HCG seuranta, ja eka nousu oli alle 24h, mutta sen jälkeen nousu alkoi joka mittauksella hidastua. Raskaus jatkui sen koko ajan ja lääkäri oli tyytyväinen nousuun, mutta lopulta paljastui kkm raskaudeksi, jonka syy oli trisomia21. Eli se, että HCG tuplaantui 24h sisään ei silti tarkoittanut onnistunutta raskautta. Ja toisaalta, olen nähnyt kokemuksia, että joillakin on ollut lähtökohtaisesti hitaampi tuplaantumistahti, mutta kaikki on silti mennyt hyvin loppuun asti.

Eli ei varmaan auta kuin odotella miten käy, valitettavasti 😔. Paljon tsemppiä, en luopuisi vielä toivosta tuon perusteella, ihan hyvinhän tuo on kuitenkin noussut jo nyt!

Mulla oli tuulimunassa arvo 5+ viikolla jotain 1000 ja muutaman päivän päästä 1700. Eli nousi hitaasti. Viime onnistuneessa raskaudessa arvo oli 5+1 1100 jotain ja siitä kahden päivän päästä 4900. Jäin tosin seulassa kiinni. Hcg oli korkea mutta kaikki meni loppuun asti hyvin ja terve vauva syntyi.

Mulla ei ollut varmuutta, monennella viikolla olin kun km tuli, veikkaus oli että max. kuudennella. Mutta ensimmäinen hcg otettiin torstaina joka oli päälle 15000, sen jälkeen kontrolliin tiistaina ja oli noussut päälle 18000. Vähän siinä epäily heräsi että onkohan kaikki kunnossa, kun mitä lueskellut asiasta niin arvon pitäisi nousta vähän enemmän.. Terkkari ei kuitenkaan tähän sen kummemmin mitään kommentoinut, sanoi vaan että noususuuntainen.. Perjantaina menin uudelleen kontrolliin ja samoin viikko sitten maanantaina (tätä ennen perjantaina alkoi hento ruskea vuoto, joka lauantaina olikin jo erittäin reilu,kipuja ei ollut, mutta isoja hyytymiä tuli melko runsaasti). Tiistaille sain terkkarin soittoajan vuotojen tiimoilta. Hän sitten kertoi että perjantaina otettu hcg ei ollut enää juurikaan noussut ja maanantaina se olikin tippunut pikkusen päälle 2000.. Kyllähän sitä sillon lauantaina jo vähän ounasteli, mitä tulevan pitää.. Yritin pitää toivoa yllä niin kauan kun sitä ei enää ollut..

Takaisin