Hauskoja kertomuksia!

Babaytoy

Asioista perillä oleva
Eli siis jos olet tullut sanottua tai kysyttyä raskauden aikana mieheltäsi tai joltain jotakin tyhmää tai hölmöltä kuulostavaa niin kertokaa,niin voidaan repeillä perseet kippurassa täällä! [:D] Mulla olisi yksi,mistä tunsin itteni vähän..hölmöksi. [:D]

Elikkäs..en muista oliko aamu vaiko iltapäivä. Mies oli päässyt lomille ja oli nukkumassa,mä menin sitten suihkuun. Mulla oli tuolla alapäässä semmoinen pehko (mitä en kauheesti yleensä ajele!) no vähän siistin välillä [:D] kuitenkin..ja valkovuodon määrä on raskauden aikana tuplaantunut ja vaikka jokapäivä suihkussa käyn niin aina sitä kertyy housuihin hirveesti ja kasaantuu karvoihin ärsyttäviksi koviksi paakuiksi [:D] Mulla oli just muutama päivä sitten ollut neuvolalääkäri ja olin sinä aamuna käynyt suihkussa,mutta aika oli iltapäivällä ja mä olin itekseni ihan paniikissa,että "apua. Mulla on varmaan kauheet paakut karvoissa !![8|]" ja kohta olisin jo menossa lettu levälleen lääkärin tutkittavaksi. Pyysin saada käydä vessassa,tietysti pissillä,mutta minä YRITIN puhdistaa paikkojani siinä nopeesti,mutta enhän mä mitään nähnyt ja olin,että "voi vittu,kyllä nyt hävettää!" [:D] oli sitten mentävä siihen lekuriin.
No kotona sitten kun tähän päästiin nyt,niin suihkussa päätin ajella vähän paikkoja,ettei mulla enskerralla ole hirveetä pehkoa valkosten paakkujen kera,no mutta...iso maha siinä pömpöllää,enhän minä raukka nähnyt mistä mä tota värkkiä ajelin ja siinä vetelin sokkonaa! [:D][:D] vaan käsi tuntumalla kokeillen totesin,että "kai se on nyt hyvä...[8|]"
päästään mieheen..tämä oli heräillyt ja tuli sitten vessaan samanaikasesti suihkutessani kusiskelemaan ja mä siirsin suihkuverhoa ja sanoin.."hei tota..mä tässä vähän sheivailin..mutta kun en nää mistä kohtiin ajoin,kun vatta on eessä..joten voitko kertoa vähän miltä tää näyttää?..[&:]" Mies siinä sitten unenpöpperössä vilkasi mun alapäätä,katsoi mua hölmistyneenä virnuillen ja pyöräytti silmiä [:D] mutta ei sanonut mitään. tais kuitenkin olla aika hauskaa...[:D] kyllä mä vähän tunsin oloni semmoseks,että joo..annetaan olla! [:D]
 
Heh samoja tuntemuksia kyl ollut itel :D
Tai oon lähinnä miettiny kun viimeks kun siistin vähän tuota alakertaa niin peilin kans taiteilin eikä ollu kovin helppoo, mietinkin eilen että paljonkohan maksais joku vahaus tai tällanen ku niis ne karvat pysys suht kauan poissakin ku ois kiva sit synnytykseen mennä siistinä kun sitä verta kuitenki tulee jne..

Itel ei kyl tuu mitää nii hauskoja juttuja nyt tässä mieleen vaikka muten oon melko tapahtuma altis persoona :D
Opiskelen vielä ja koulun ruokalassa melko ahdasta niin en mahtunut enään enempää kiinni pöytään kun joku poika mun takana pyysi että väistänkö et hän pääsee pois sielt.. :D piti vain sanoa etten pääse enempää, valitan :) :D
 
[:D]Hehe. Niin sitä on vaan vähän ns.noloa kysyä,miltä paikat näyttää kun ei itse näe [:D] vaikka onkin oma mies kyseessä,mutta tänkin ilme oli,että "anteeks,mutta mitä kysymyksii kyselet heti herättyäni?!" [:D]

miiuski On toi kyllä jännä...siis jos se näki sun mahan niin miten se olettaa sä mahdut tällaisessa kuosissa joka suuntaan!? [;)]
Hyvä kun itse pystyn kumartuu [:D]

Hain tossa viime viikon lauantaina miehen asemalta lomille,ja ostin sämpylän siitä kahviosta ja sitten kysyin mieheltä,että voinko laittaa sun kassii tän ja hän sitten avas mulle vetskarin siihen (Laukku oli siis lattialla!) ja mä vaivalloisesti...siis oikein vaivalloisesti kumarruin laittaa sämpsää sinne ja puhkuin siinä samalla ja hengästyinkii niin sit kun pääsin ylös niin mies siinä sitten naurahti ja matki mua...kurotti alas kädellä yhtä vaikeesti kun minä,"yritti" mukamas kumartuu siinä,mitä minäkin ja puhkui siinä "äh,äh,äh.." [:D] Voi vittu sentää! [:D]
On noilla ukoilla varmasti hauskaa.

Yksi sen tupakavereistakin oli kysynyt häneltä,että "Kasvaaks se tyttöystävän maha kokoajan?" --"joo" ja sitten sanoi. "Sano sille,että vähentää sitä kaljan juomista [:D]"
Tsiisus mitä pilkkaa ne varmaan laskee minusta siellä [>:][:D] On kai se ihan hauskaakin. Ei mies kyllä oikeesti pilkkaa minuu,siitä on varmaan vaan vähän outoo ja hauskaa kun musta on tullut tämmöin kävelevä plussa-pallo [:D]
 
Plop Plop, mitäs me plussapallot [:D] Ei ole vielä sentään pyöreetä ovea ja oviaukkoa tarvinnut asentaa [;)]
 
No ei ihme kyllä! [:D]
Lähellä käydään,jos mieheltä kysytään [:D][:D]
Minä puhun sitten vaappumisen puolesta. [;)]
Ainii...meijän äippäkii välil naureskelee kun kävelen kun pingviini [:D]
Tuolla kylillä kun kävellään niin rupee hihittelee ja matkimaan. Ihme matkijoita! [:D]
 
ALKUPERÄINEN: miiuski
Tai oon lähinnä miettiny kun viimeks kun siistin vähän tuota alakertaa niin peilin kans taiteilin eikä ollu kovin helppoo, mietinkin eilen että paljonkohan maksais joku vahaus tai tällanen ku niis ne karvat pysys suht kauan poissakin ku ois kiva sit synnytykseen mennä siistinä kun sitä verta kuitenki tulee jne..


Mä olen käynyt brassivahauksessa säännöllisesti jo monta-monta vuotta. Suosittelen. Päätin aikoinaan, että kun valmistun ja saan töitä, sallin itselleni tällaisen ylellisyyden. Ja siihenhän jää koukkuun... Sattuuhan se ihan saakelisti, mutta etenkin nyt on sen arvoista. Mä en todellakaan meinaa enää nähdä vatsani alle, joten on huojentavaa, että joku muu hoitaa karvanpoiston sieltä. [:D]
 
Pakko tähän väliin.... miks ette hanki konetta ja ajele alapäätä kotona? tulee paljo halvemmaksi kuin käydä jossain vahauksessa. [8|] Mun mies ainakin suostuu ajamaan alapään kun siihen en nyt itse pysty. Ei kait pitäis enää olla mitään hävettävää omassa värkissä kun tässä tilassakin ollaan. [:D]
 
Täälläpäin mies ajeli silloin tällöin alakerran kun en ollut raskaana [:D] Mutta täytyy varmaan kysästä jos viitsis nyt..[;)][:D]
 
Ei perkules, en kyllä luota näitä asioita samaan lauseeseen; mies, höylä ja mun alapää... Näkisitte välillä, kun se oman naamansa ajelee ja kun yleensä on tylsä terä ja eilen oli vaihtanut uuden niin johan valu verta leukaperistä [&:] Paino kuulemma vähän liikaa  Ei kiitos samaa minulle...
Muutenkin mulla nuo nivusalueen karvat on just sellaisia, ettei niitä viitti muutenkaan kovin usein siistiä, kun sit ne on viikon kutisevat ja pistelevät ja punaisia näppylöitä täynnä
Pitäisi nyt ehkä varmaan sheivailla hieman, kun kerran vielä näen tuonne masun alle ihan hyvin [:D]
 
Eihän alapäätä kantsi mennä höylällä ajeleen vaan sähkösellä laitteella, sillä samalla voi sit ajelle karvat kainaloistakin. Minulla on Braunin kone käytössä. Kuhan ajaa aina puhtaalta iholta ja koneen terän voi pestä. Mun mies tosiaan nyt hoitaa alapään karvat ja kyllä ajeli joskus ennen raskauttakin. [;)]....
 
Mä taidan jättää miehen hommaksi vissii ton ajelun,koska mä en yksinkertasesti näe yhtikäs mitään!![:D] jos ei muutoin onnistu niin peilin kanssa täytyy vissii taiteilla [8|][:D]
 
Voi herran tähden. Jos höyläämällä saisi aikaiseksi samanlaisen jäljen kuin vahauksella, niin ei kai kukaan vahauksessa kävisikään. Ja jos kaikkien karvat olisivat blondia, skandinaavista teiniuntuvaa, niin silloin höylääminen varmasti olisikin vaihtoehto.

Brasilialainen vahaus on nimensä mukaan keksitty siellä, missä ihmisten karvoitus ei ole ohutta. Sellainen karvoitus kasvaa päivässä-kahdessa karhean sängen, joka tuntuu aivan samalta kuin miehillä parransänki.

Brassin jälkeen karva kyllä kasvaa takaisin, mutta ei sisäänpäin, ei muodosta sänkeä eikä kutise. Viidessä viikossa se on jotenkin ennallaan ja on uuden vahauksen aika. Tuo tunnin tuska ja siihen käytetty summa on ainakin minusta täysin arvoisensa juttu.

Puhumattakaan, että mieheni on aivan täysin samaa mieltä. [:D] Nykyisin mä vahautan kainalotkin. Se on tosin jopa tuskallisempaa.
 
No se mikä sopii toiselle ei toista kiinnosta sitten pätkääkään. Eli mun alapäästä ei mitään karvoja revitä irti ja piste. Ja ihan jo senkin takia että tässä rahan kanssa taistellaan jatkuvasti joten pitäiskö nyt vielä repiä rahat alapään siistimiseen... Kyllä minä käytän ne rahat mieluummin ruokaan [8|] Että silleen [:)]
 
Mä ajelin ennen raskautta säännöllisesti, joskus kaikkikin pois kun siistiminen ei riittänyt. Nyt en oo nähny alas aikoihin ja käsikopelolla välillä ajelen. Tosin sekin on välillä jääny. Mieheltä kuulee joskus kommentteja: "Onpas täällä karvaista", "Täällä ei ole nyt karvoja", "Ei sun tarvi raskaana ollessa karvoista välittää", "Aja samalla kaikki pois". Tiijä sit mitä hää haluaa [8D] Oon pyytäny että se ajelis, mut ei se rupee, tarjoo vaan peiliä. Mut se on kummallista että jalkakarvojen kasvu tuntuu hidastuneen. Mieskin sitä ihmetteli. Jalkoja pystyy vielä suht hyvin veteleen ja reisiä. Mut onneks ei oo kesä eikä tarvi hamees kulkee. 
 
No raskauden alkuvaiheessa ajoin kaikki pois,kun pysty ihan siks sitten että olis vähän helpompi olla,ja välttyis paakuilta [:D][:D][:D] Mutta nyt sitten siistisin vaan...jos pystyis [:D]
 
Huhhuh.. jos ei yltä ni ei ja mies auttaa jos voi.. On sitä enneaikaankin synnytetty kiehkurat koipivälissä [:D]. Tossa taannoin pienehkön peilin avulla siistin ja olen jopa pyytänyt miestä auttaan. Jos si sairaalassa katsovat kiehkuroitani ni siistikööt si. Kyllähän sairaalassa kaikenmoisia operointeja tehdään ja haituvia siistitään päästä kuin päästä.
Raskaana on raskaana ja silloin on oikeus olla sen mukaisesti [:)]. Tämä on minun näkemys.
 
ALKUPERÄINEN: miiuhoo

No se mikä sopii toiselle ei toista kiinnosta sitten pätkääkään. Eli mun alapäästä ei mitään karvoja revitä irti ja piste. Ja ihan jo senkin takia että tässä rahan kanssa taistellaan jatkuvasti joten pitäiskö nyt vielä repiä rahat alapään siistimiseen... Kyllä minä käytän ne rahat mieluummin ruokaan [8|] Että silleen [:)]


Voi luoja, ei kai tässä kukaan ole käskenyt kenenkään karvojaan ajella saati vaatinut että se pitää tehdä jollain tietyllä tavalla.

Mä en pidä omista karvoistani. Mulle on toisaalta myös ihan sama, vaikka koko muu maailma rakastaisi letittää omaa karvoitustaan ja rastat alapäässä tulisivat muotiin. Mä luovun omistani silti. [:D]
 
Mie nyt selvennän,että on ihan sama onko millainen pehko synnytyksessä tai missä tahansa lääkärissä nyt joutuu haaroja näyttelee,mutta ihan oman mieltymyksenkin vuoksi ajan,koska on kovin epämukavaa itsellä muutenkin,jos sinne tarttuu kaikenmaailman eritteet,saatikka sitten yritän estää sitä epämukavaa oloa haarolääkärissä..[:)]
Se on aika sama onko ne karvat siellä vai ei [:D] Tuota tiettyä olotilaa yritän vain ehkäistä.
 
Mie nyt selvennän vähän tätä karvanajo-juttua omalta kohdaltani. Ajelen siis sen takia,koska itselläni on epämukava olo,kun sinne tarttuu kaikenmaailman eritteitä mikä on ihan normaalia sinänsä,mutta sitten jollain lääkärikäynnillä tulee sellainen olo,ja yritän ehkäistä sitä olotilaa,ettei olis niin kiusallista. [:)]
Mulle on siis aivan sama onko synnytyksessä tai jossain muualla missä haaroja joutuu näyttää,että onko karvoja vai ei vai hirvee pehko tms. Koska silloin tuskin rupeen miettimään että mitä haaroissa röpsöttää,kun kohta sieltä kuitenkin se vauva pilkottaa..[:D]
Olen siis ihan sinut itseni kanssa nyt raskauden aikana,ja yleensä muutenkin. Olen antanu itseni repsahtaa ja tykkään tästä pömppömaha-"tyylistä",enkä yritä tehdä itsestäni täydellistä [:)]
 
Voi herranjumala tätä konetta tai sivustoa kun jumittaa,ja sitten tulee taas tollee kaks kertaa tekstit..[:@] Piti taas kirjottaa uusiks ja sitten tuo alkuperäin teksti onkin tullut tohon!! ..no sama teksti,eri muodossa [:D]
 
Takaisin
Top