Hauskaa juhannusta!

NeliApila-11

Jostain jotain jo tietävä
Oikein rattosaa juhannusta kaikille pömppömassuille!


Onko millaisia suunnitelmia teillä?


Me varmaan mennään veljeni ja hänen avovaimonsa luona käymään. Sinne kai on tulossa sakkia. Itse en ole niin innostunut menemään katsomaan toisten ilakointia. Kestän ilman alkoholia oikein hyvin, pystyn pitämään hauskaa ilmankin. Mutta tupakasta luopuminen on ollut vaikeeta ja olen koittanut vältellä ihmisiä, jotka polttaa. Melkein toivon, että sataisi vaan, niin saisi olla rauhassa kotona, ehkä. Avomiehenikin on lopettanut tupakoinnin nyt, mutta joskus kaveriporukassa saattaa polttaa yhden. Ja juuri siitä yhdestä olen kateellinen, oikeastaan yhdestä henkosestakin jo.

Nooh, eiköös tää tästä! Äiti oli tehnyt meille vihdan, enkä malttais millään odottaa saunaan menoa. Rakastan sitä tuoksua! Siinä on juhannus!
 
Sitäpä samaa siulle! :)

Meillä ois tarkotus käyvä katto eka tuossa pihassa taloyhtiön juhannusjuhlat. Saaha nähä mitä siellä on. :D Jos vaikka tutustus naapureihin... Muutenkii ko koko tän viikon jatkuneen raivoitkuhuuto-tappelun kautta... Ja sitte illemmasta kaverin luokse. Tuo tupakka on kyllä paha. Itekkii enne ollu semmone "bilepolttaja" ni jotekii se tapa vaa on jääny nii päälle, että sillo ko on jossai rallattelemassa, ni sitä yhtä tekee mieli. Mutta ei muuta ko tahto koetukselle ja hyvi on menny. :) Tsemppii siullekkii!!! :)

 
Hauskaa juhannusta myös sinne! :)

Ukkokulta just lähti yksille festareille kattomaan bändiä, joka ei aiemmin Suomessa oo ollu ja jota mäki aioin lähteä kattomaan. Kävi ny vaan niin ettei houkutellu tuo vesisade ja 12 asteen kesäinen lämpö, joten päätin jäädä kotiin. Sekös se ny sitte ärsyttää ku se ukko sinne kuitenki lähti, prkl. Noh, onneks ne on tässä lähellä et tulee kyllä yöllä kotio mut kuitenki. Onpa vaan ollu niin herkkä viikko taas hormonien kans et huhhuh. Huomenna ois tarkotus mennä mun vanhempien luo, sisarukset perheineen. Mulla on 5 sisarusta, et sakkia riittää :) Sitä ootan kovasti ku pääsee ulkosaunaan koivuvihtan kans ja saa syödä hyvin. Jääkaapissa oottaa vielä mansikkatäytekakku! *Slurps*

Mulla on kans välillä ton tupakoimattomuuden kans ollu hankalaa. Kovasti ois taas tänään tehny mieli ku muut istuu terassilla saunaoluet kädessä ja röökit kädessä. Hetkellistähän se "himo" on, mut kesä on kyllä vaikee aika olla tupakoimatta :D Onneks mieski on ollu jo 3 kk polttamatta että siinä mielessä helpottaa munki oloa kovasti. Kunpa ei tänään sielä bilettämässä sortuis. Voimia meille kaikille tupakoinnin lopettaneilla! ;) Ja jussit kaikille masuille!
 
Siis mikä ihmeen viikko tää on ollu? Mulla aivan sama juttu ollut, kun teillä. Kokoajan itkuttanut ja väliin raivokin noussut. Olen ollut kamalan epävarma kaikesta, jotenkin mielessä pyörinyt pelko siitä, että mies löytää uuden ja jään vaavelin kanssa yksin. Kokoajan olen roikkunut toisessa kiinni, minkä on kotona keennyt olemaan. Olen ollut oikein vihainen itselleni, kun olen ollut niin rasittava, ja mistä tommonen pelkokin yhtäkkiä on tullu??? Voi näitä hormooneja!

Ihanaa, että sulla on noin iso perhe! Itsekin haluaisin, että olisi enemmän sisaruksia, kuin yksi veli. Siksi itse haluaisin tehdä monta muksua, että olisi jouluisin talo täynnä ihmisiä sitten vanhana! Jotenkin tuo joulu on niin tärkeä! Ja muutenkin iso perhe olisi mukava. Muutaman kerran vuosia sitten ole joutunut erojen takia muuttamaan vanhempien luo hetkeksi ja kaipasin vilinää sinne. Molemmat vanhemmat vuorotyössä, niin aina joku nukkui ja sai olla yksin. Silloin ajattelin, että kyllä itse haluisin enemmän muksuja niin riittäisi vipinää vanhemmitenkin.

Olen ollut tupakkalakossa muutama vuosi sitten reilun puoli vuotta ja kyllä silloin oli helpompaa, ei helppoa siltikään. Silloin oli se mahdollisuus, että jos oikein kovin teki mieli, niin veti sen yhden tupakin tai henkoset. Ja pakko myöntää, että muutaman kerran vedin parit henkoset.emoticon Mut ei mun mielestä ollut maailmanloppu. Nyt kun ei kerta kaikkiaan voi vetää edes yhtä henkosta, niin tuntuu paljon pahemmalta. Varsinkin, kun yksi kaverini on raskaana ja polttaa entiseen tapaan. En voisi tehdä sitä lapselleni. En ikinä antaisi itselleni anteeksi, jos aiheuttaisin jonkin vamman tms, sen takia, että annoin perikisi omalle mieliteolleni. Tällä ajatuksella olen pärjännyt tähän asti ja sillä jatketaan!

Tsemii!!!!!
 
Heh, kuullostihan tutulta Nuppu-11 tuo itku ja raivo. Itku varsinkin ollut herkässä.
Ärsyttävää.. Sitten on itselleen vihanen, kun kiukuttelee ja narisee jatkuvasti.
Tupakalle tekis mieli heti hiipiä, että saa olonsa paremmaksi. Poltin siis alku raskaudesta ja vähensin koko ajan, kun ei meinannut pysyä hermot kasassa. Tottakai harmittaa ja syytän itseäni siitä, että olen sen vähänkin polttanut, mutta nyt olen jokin aika sitten onnistunut lopettamaan kokonaan ja tyytyväinen siihen!

Ja varsinkin sen miettiminen kuullosti tutulta, että jos ukko lähteekin toisen matkaan.
Varmaankin tämä valaaksi itsensä tunteminen sen aiheuttaa.. :s

Noh, toivottavasti tämä tästä menee ohi..

Hyvät Jussit kaikille!

 
Hauskaa Jussia! :)

Täällä vain rentoudutaan äidin luona Helsingissä. Maanantai häämöttää silmissä, silloin haen hevoseni Vaasasta tänne Helsinkiin laitumelle ja sen lisäksi pitäisi muuttaa Pieksämäeltä tavarat TÄNNE. Perjantaina odottaakin lähtö Irlantiin! :)
 
Myöhästyneet juhannukset kaikille!

Täällä ollu kans tuon tupakan himon kans välillä "ongelmia".. Voi ku sais edes yhdet kunnon henkoset, ku melkein kaikki kaverit polttaa ja nyt juhannuksena varsinkin.. Onneks on sen verran hyvä syy aina "sivuuttaa" ne yhdetkin henkoset että se helpottaa.

Torstaina oltiin saunomassa kavereiden luona maalla.. Sitten perjantaina sama homma, mutta silloin miehen siskon luona.. Itellä piti lauantaina aamuna töihin ja eihän siitä nukkumisesta tullu yhtään mitään kun porukka lappasi vähän väliä ulkona, paiskoen ovea ja musiikki pauhas täysillä olohuoneessa.. Olin varmasti tosi freesin näköinen lauantai-aamuna 3h yöunien jälkeen! Kaiken lisäksi, huomasin että saatanpa sitten olla kissoille allerginen, aamulla herätessä meinasin säikähtää itteäni kun peiliin kattelin!! Silmät aivan punaiset ja turvonneet, sekä naama ihan täynnä punasia laikkuja.. Laskeskelin siinä yhteen monia asioita ja muistin että yölläkin henkeä ahisti sen verran että tuntu kuin ois ollu karvapallo kurkussa kiinni.

Kaikesta huolimatta meillä oli tosi mukavaa muuten koko juhannus ja jopa minä repäisin ja join alkoholittoman siiderin! Wuhuu!


 
Takaisin
Top