Hassuin sattuma?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elmiina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

elmiina

Sanavalmis juttuseppä
Huhtikuunmammat 2014
Tulipa tässä mieleen, että mikä on teidän hassuin sattuma liittyen yrittämiseen, raskautumiseen, raskaana oloon tai ihan vauva-aikoihin? Asia erikseen tietty isommat jotka sit jo puhuu mitä sattuu jne :) Mie oon nimittäin 4 päivää sairaslomalla ku ovis oli eilen / edellispäivänä ni tuli kai rytyytettyä vähän liiankin innolla. On nestettä polvi täynnä ku eka hierty auki lauteita vasten torstaina ja eilen oli sänkyä vasten linkussa. Mies oli viikonlopun poissa nii kai sekin edesauttoi... Ihan punainen, kuuma ja turvonnu polvi ja tarvii tarkkailla tulehdusoireiden varalta. Ei mee polvi koukkuun, ei pääse kyykkyyn jne. illalla rasittui ja yön aikana turvonnu. Pakko oli jossai päästä kertomaan ja ei ny iha kaikille haluais näi yksityisasioita huudella, ymmärrätte varmaan. Että pupuilusta polvi rikki ja saikulle!

Hih, toivottavasti tulee nyt sitten muutakin tulosta kun tuo kipeä polvi   Ei mulla nyt just tuu itellä mieleen, tuohon oli vaan pakko kommentoida. Paranemisia polviparalle :D

Mä olen kanssa polveni muutamaan kertaan polttanut touhuilessamme :D Silja Europan lakant on ihan tajuttoman karkeat, ei todellakaan mitkään polviystävälliset... Eikä ahtaassa autossakaan polvien ole aina hyvä, varsinkin kuun kiireessä yittää vähän liian julkisella paikalla :P

Takaisin