Kinsi
Oman äänensä löytänyt
Vauva odotus kirjanen ( joka saatiin neuvolasta ) kohdassa vk 30 Isälle.
"Hassu ilmiö voi alkaa vaivata rakastasi. Hänestä tulee uskomattoman huonomuistinen... jne...
Onko teitä muita lakanut jo vaivata muistamattomuus/kömpelyys =)
Itseäni on todellakin alkanut vaivata kummatkin ja olen aivan ihmeissäni tekemisistäni.
Olen esimerkiksi:
-Tiputtanut kahtena peräkkäisenä aamuna kännykkäni lattialle, niin että näyttö halkesi.
-Olen meinannut mennä väärään junaan
-Ostanut väärän kokoisia vaatteita ja koruja, joita olen sitten joutunut käymään vaihtamassa...
-Ollut paikassa ja luullut olevani toisessa
-Unohdellut töissä asioita joita teen päivittäin
-Meinannut pissata kaksi kertaa pikkuhousut päällä. ( olen siis jo istunut pöntöllä ja huomannut et hei mullahan on vielä alkkarit jalassa)
-Kadottanut mieheni lääkepurkin
-yms...
Mitään näistä en ole koskaan tehnyt aikaisemmin, koska olen tooosi tarkka aina asioista.
=)
"Hassu ilmiö voi alkaa vaivata rakastasi. Hänestä tulee uskomattoman huonomuistinen... jne...
Onko teitä muita lakanut jo vaivata muistamattomuus/kömpelyys =)
Itseäni on todellakin alkanut vaivata kummatkin ja olen aivan ihmeissäni tekemisistäni.
Olen esimerkiksi:
-Tiputtanut kahtena peräkkäisenä aamuna kännykkäni lattialle, niin että näyttö halkesi.
-Olen meinannut mennä väärään junaan
-Ostanut väärän kokoisia vaatteita ja koruja, joita olen sitten joutunut käymään vaihtamassa...
-Ollut paikassa ja luullut olevani toisessa
-Unohdellut töissä asioita joita teen päivittäin
-Meinannut pissata kaksi kertaa pikkuhousut päällä. ( olen siis jo istunut pöntöllä ja huomannut et hei mullahan on vielä alkkarit jalassa)
-Kadottanut mieheni lääkepurkin
-yms...
Mitään näistä en ole koskaan tehnyt aikaisemmin, koska olen tooosi tarkka aina asioista.
=)
.