Harsoja ja villapöksyjä tarvitseville!!!!

tättärä

Puuhakas puhuja
Nyt olisi pikkuinen ongelma, nimittäin täällä valehtelematta hukutaan harsoihin. Sain yhdeltä ihanalta ihmiseltä vaippoja kysellessäni ison määrän tavaraa, joukossa valtava määrä värjättyjä puuvillaharsoja. Vaippakäyttöön nuo eivät ole parhaita mahdollisia, mutta sopivat toki siihenkin ja pulautusliinana mainioita, kivannäköisiäkin, kun eivät ole perusvalkoisia. Hyvää tavaraa, mutta minä oikeasti hukun niihin, kun niitä on varmasti ainakin sellaiset satakunta, eli jos joku kaipaa harsoja niin täältä saisi ILMAISEKSI.

Lisäksi tuossa laatikossa oli KYMMENIÄ vaippavillapöksyjä, jotka varmaan jäävät meillä käyttämättä, kun edelleen tykkään enemmän noista pul-kuorista. Eli jos joku tarvitsee niin mielelläni niitä teille lähettäisin. Ja itse tosiaan sain ilmaiseksi rahtikulujen hinnalla, joten eivät maksa mitään, olisin vain iloinen, että tulisivat käyttöön eivätkä jää tänne meille homehtumaan.
Voin pistää kuvia tänne, jos kiinnostaa ja toivottavasti edes jotakuta kiinnostaisi! Ja kuten mainittua, sain tavarat lahjoituksena omakseni, joten niitä ei sitten minullekaan tarvitse palauttaa vaan niille saa tehdä mitä huvittaa. Alkuperäiseltä lahottajalta kysyin mitä tehdä tavarolle joita en tarvi tai sitten kun enää käytä ja hän sanoi että laita eteenpäin tai tee ihan mitä lystäät hän ei halua takaisin..

Paljonkohan tulis postikulut maksamaan? Onkoharsoissa yhtään "poikien väriä"?:)

Tää just kanssa mietti että mistähän saisi harsoja lisää.. nuo pakkauksessa olleet ei riitä mihinkään. Eli mielläni otan vastaan, ja maksan myös jotain+ postikulut tietenkin..

emoticon

Mä olisin kovasti kiinnostunut villapökistä! Osaatko sanoa löytyykö joukosta ihan pieniä, 50-56cm villiksiä? Mulla on kaapissa 60cm ruskovillat odottamassa, mutta meidän tyttö on niin pirpana ettei vielä vähään aikaan päästä niitä käyttämään... =)

Piti lähteä ulos, mutta pikaisesti noista tavaroista, katselin aamulla vähän läpi, mitä siinä onkaan (tuli tosiaan joulu näin loppiaiseksi...) Harsoja on tummansinisiä, violettejä, ruskeita, keltaisia ja taisi olla jokunen oranssi ja vihreäkin. Sitten vaaleanpunaista löytyy joku parikymmentä kappaletta ja muutama perusvalkoinen (itselläni on jo kasa kuviollisia ja valkoisia pukluliinoina, joten en tarvitse tuolaista kasaa ja muutenkin niitä on kyllä liikaa...) Ihminen jolta nuo sain värjäsi niitä omaa käyttöä ajatellen ja hän sai tytön, joten siksi aika paljon "tyttömäisiä", mutta nuo puuvillaiset jäivät käyttämättä, kun ihastui bambuharsoihin. Minä menin mainitsemaan meidän runsaasta puklailusta ja että harsot ovat aina kaikki pyykissä niin hän sitten laittoi "muutaman" harson ettei ihan heti lopu.

Villapöksyjä on varmaan kaikkia kokoja, en vielä ehtinyt niin tarkkaan katsoa, mutta on niin lyhyellä kuin pitkällä puntulla. Nuo parit Pensaspavut näyttävät aika pieniltä. Joukossa on ruskovillan villiksiä ja itsetehtyjä ja osa on ihan käyttämättömiä katson tarkemmin läpi jahka ehdin. Kyllä me muutamat pidämme, mutta kun nuo säilytystilat ovat niin rajalliset ettei millään saa kaikkia sopimaan.

Postikuluista en osaa vielä tarkemmin sanoa, mutta luulisin, että maksikirjeeseen menee joku puolenkymmentä harsoa ainakin ja silloinhan nuo saisi lähtemään noin viidellä eurolla.  PAkettina jos joutuu lähettämään niin se on jotain 8-9 euroa.

Minua kiinnostaa sekä harsot että villapöksyt. Harsoja ollaan äitin kanssa etitty kaupoista ja tuntuu, että vain järjettömän kalliita löytyy... On meillä nyt jo muutamia, mutta ne on niin älyttömän käteviä, että enemmän tarttettais. Ja just vaippoina ois kans kiva käyttää joitaki... nyt niitä ei siihen riitä.
Ja mulla on ne yhdet villahousut, mutta useammat olis tarpeen. jos siis vielä löytyy ylimääräisiä, niin tänne saa laittaa tulemaan. :)

Miekin oisin kiinnostunut harsoista, jos niitä vielä on. Meiän neiti kova pulauttelija, joten harsot tosiaan koko ajan pesussa!

Laittakaa vaikka yksityisviestinä osoitteenne, niin saan noita laitettua, ylimääräisiä harsoja on vielä sellaiset 45kpl, joten muutamalle vielä joitakin riittää. Eve ainakin ajatteli vaippakäyttöön, eli sinulle kelpaavat varmaan myös nuo valkoiset?

Ja tuon villahousutilanteen tarkistin. Joulutavana olisi Ruskovillaa  kahdet 50cm (pitkiä) ja lisäksi itsekudottuja pienempiä lähinnä lyhytpunttisia muutamat ja isoja lyhytpunttisia noin 10kpl puntillisia muutamat, muutamat otin itselle käyttöön, kun ajattelin yökäytössä kokeilla. Ainakin nuo 50-senttiset jäänevät nopeasti pieneksi, tosin sirolle tytölle varmaan menisivät hieman pidempään, meidän jässikälle en noita viitsi yrittää päälle ahtaa.

No niin... Pistän nyt näin yleisesti viestin kaikille, kun minulla toimii varsinkin päiväaikaan jostain syystä tämä nettiyhteys vähän tökkimällä, enkä saanut eilen yksäreitä pistettyä.

Nyt on ottajia ilmottautunut sen verran, että alan tuossa alkuviikosta pakkailla noita tavaroita uusiin koteihinsa. Ilmoittelen sitten itse kullekin yksityisesti milloin ja mitä lähtee matkaan ja niistä kuluista- Mutta siis jokaiselle osoitteensa ja halukkuuntensa ilmoittaneelle kyllä on jotain tulossa!

Itse olen nyt yökäytössä noita villiksiä kokeillut js hyvältä vaikuttaa.

No niin, viimein sain viimeisenkin paketin matkaan... Tuli hieman mutkia, kun nuo ipanat sairastuivat melkein kaikki (neljä viidestä) yhtä aikaa. Käytin tänään yhtä paria lääkärissä ja samalla piipahdettiin postissa viemässä viimeiset paketit... Ilmoittelen sitten niitä maksutietoja yksityisesti itse kullekin, nyt tällä hetkellä vain ei ole aikaa naputella enempiä ja sillä asialla ei ole mitään kiirettä.

Takaisin