Ajattelin luoda ketjun, jossa keskustellaan minkälaisia harrastuksia teillä on raskausaikana. Onko jostakin harrastuksesta joutunut luopumaan tai onko uusia harrastuksia löytynyt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On kyllä kiva, kun on koira jonka kanssa liikkua luonnossa itse kaipaan sitä aikaa, kun koira kuului vielä perheeseenMä en nyt oo töiden ja opiskelun ohella ihmeempiä harrastanu ennen raskauttakaan, niin tilanne ei kaiheesti muuttunut. Koiran kanssa kävelyillä käyn päivittäin noin tunnin ajan, ja välillä jotain lihaskuntoliikkeitä teen kotona. Myös sillon tällön töissä käyn salilla, toki liikkeet on vähän muuttunu siellä raskauden seurauksena :)
Mä olen myös pyrkinyt avannossa käymään, mutta kerrat on noin 1-2x/ kk. Se on todella rentouttavaaMun harrastuksista joogan ja jumpan jätin pari viikkoo sit pois, kun tuntuu et keho rasittuu niistä liikaa. Mutta avannosta/ kylmäuinnista en oo luopunut, se on fyysisesti ja henkisesti niin tärkeä harrastus mulle!
Ymmärrän täysin pelon kaatumisesta kaivoin viime viikolla pyörän esiin, jotta matka töihin taittuisi nopeammin, mutta kyllä siinä saa koko ajan jännittää ja hirveä hiki ja läähätys päälläEi oikein ole liikunnallisia harrastuksia tällä hetkellä. Aiemmin olen pyöräillyt paljon ja käynyt silloin tällöin pelaamassa sulkapalloa. En ole omalla maastopyörällä uskaltanut raskauden aikana pyöräillä Pelkään liikaa kaatuvani, vaikka en aktiivisimpinakaan pyöräilyaikoina koskaan kaatunut. Liikunta onkin jäänyt lähinnä kävelylenkkeihin, joita yritän kyllä tehdä mahdollisimman paljon.